דיור מוגן בכפר סבא – לגור ברמה הגבוהה ביותר!

דיור מוגןבשנים האחרונות מקובל מאוד לפנות לפתרונות של דיור מוגן לסוגיו, אפילו סמוך למועד היציאה לגמלאות. שלא כמו בתי האבות של פעם, כיום ניתן למצוא מתחמי דיור שדומים יותר לבית מלון או לכפר נופש ובהם חדרים פרטיים ושפע של שירותים ופעילויות.

עבור תושבי כפר סבא והסביבה ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות דיור לגיל השלישי. דיור מוגן בכפר סבא כולל אפשרויות לדיירים עצמאיים, לאנשים הזקוקים לסיוע מוגבל וכן לאלה שזקוקים לטיפול וללווי סיעודיים.

לפני שנפרט כמה מבין האפשרויות של דיור מוגן בכפר סבא נמליץ לבחור במקום הנכון בקפידה ובתשומת לב. מומלץ מאוד לנהל שיחה מעמיקה על אנשי הצוות וההנהלה, עם דיירים וותיקים, ואפילו להתייעץ עם בני המשפחה. חשוב מאוד לברר מראש אילו שירותים מציע המקום ומהן העלויות הקבועות וכן האם יש שירותים נלווים בתשלום נוסף.

בית בכפר

בית הדיור המוגן בית בכפר שייך לרשת בתי הדיור למבוגרים – בית בכפר והוא שוכן בסביבה מרכזית. המקום, שמיועד לדיירים בני גיל הזהב, עצמאיים ופעילים, מתאים לכאלה שמעוניינים לשלב סביבת מגורים נאה ומטופחת עם סביבה חברתית נעימה לא פחות וכן עם שירותים נלווים מגוונים ויעילים.

יחידות הדיור שבמקום הן למעשה דירות מגורים לכל דבר והן יכולות להתאים ליחידים ולזוגות. ישנן דירות בסטנדרטים שונים, לרבות דירות שניים או שלושה חדרים וכן יחידות דיור יוקרתיות במיוחד.

בין השירותים הניתנים לדיירים ניתן למצוא – שירותי רפואה ומרפאה צמודה, פעילויות של תרבות ופנאי, פעילות גופנית בפיקוח מתאים, חוגי העשרה ואומנות, בריכת שחיה מפנקת, שירותי אחזקה ותפעול, ספריה עשירה, קפיטריה, אספקת תרופות ועוד.

כתובת: בן יהודה 71 בכפר סבא

בית בכפר הדרים

לא רחוק מבית הדיור המוגן בית בכפר מצוי בית דיור מוגן איכותי נוסף, גם הוא מבית רשת בית בכפר. בית דיור מוגן זה מציע גם הוא את כל השירותים להם נזקקים הדירים בני הגיל השלישי. לצד שירותי רפואה וסיוע ניתן למצוא גם שירותי פנאי ורווחה, פעילות תרבותית ויחס אישי.

המקום מצטיין בשטח גדול, חדרים מפוארים, לובי נאה, חדרי פעילויות והרצאות, ומגוון רחב של שירותים שחלקם נתון לבחירה (למשל שירותי הסעדה ובישול וכן גם כביסה וכו'). הדיירים יודעים לספר על יחס חם ואישי, פעילות תרבות מגוונת ועשירה, חוגי אומנות ויצירה, מוזיקה ופעילויות נוספות.

כתובת: בן יהודה 77, כפר סבא

בית גיל פז

בית דיור מוגן נוסף בכפר סבא מצוי ברחוב גבורות 1 בעיר. שמו של המקום בית גיל פז והוא הוקם כיוזמה של יוצאי חיל האוויר לפני למעלה מעשור שנים. הללו חברו לפנסיונרים נוספים שהחליטו להקים בית דיור מוגן כהלכה באמצעות פעילות מסודרת של עמותה שנקראה גיל פז.

כיום, נהנים כל הדיירים במקום משירותים ברמה גבוהה לרבות אולמות אירועים וספריה, מסעדה ובית קפה, מועדון של כושר, ספורט ובריאות, מתחם ספא, חנות נוחות, שירותי ניקוי, תחזוקה וכביסה, שירותי הסעות למרכז העיר ועוד.

לדיירי המקום מוצעים גם שירותי נרחבים בתחום הפנאי, הופעות והרצאות, חוגים וסיורים, פעילויות של הרחבת הדעת ויצירה, בזארים וטיולים, קונצרטים, הצגות ועוד.

כתובת: גבורות 1, כפר סבא

מרכז ורה סלומונס

לפני קרוב לארבעה עשורים הוקם בכפר סבא מרכז ורה סלומונוס המיועד לבני הגיל השלישי תושבי העיר והסביבה. במקום ניתן למצוא אפשרויות של מגורים שמתאימים לבני הגיל השלישי העצמאיים וכן דיור מוגן תומך ומחלקה סיעודית. כתובתו של המקום – נתיב האבות 1, כפר סבא.

לרשות הדיירים העצמאיים והפעילים מועמדות דירות מרווחות, עם מרפסת, מטבחון, חדר שינה וחדר מגורים וכן חדר רחצה. בכל חדר יש גם לחצן מצוקה.

מחוץ לחדרים מוצעים לדיירים מתחמים ציבוריים נאים, אירועי חברה ושטחים ירוקים ומטופחים. פעילויות תרבות, חברה ופנאי מתקיימות באופן סדיר. במחלקה הסיעודית ניתן למצוא צוות רפואי וסיעודי שעומד לרשות הדיירים בכל רגע ובכל שעה.

כתובת: נתיב האבות 1, כפר סבא

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן ברמת השרון

דיור מוגן בהרצליה

דיור מוגן ברעננה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר