דיור מוגן במושב רגבה – להישאר קרוב למשפחה ולחברים!

דיור מוגןמושב רגבה, הסמוך לנהריה, החל לקלוט בשנים האחרונות אנשים מבוגרים, מכל הארץ, שמחפשים דיור מוגן איכותי.

המתעניינים בדיור מוגן שייכים לקבוצות אוכלוסייה שונות והם נבדלים אלה מאלה גם במצבם הבריאותי.

לצד דיור מוגן שפונה לכלל הציבור יש סוגים של דיור מוגן שפונים בעיקר לקבוצות מסוימות (כגון עולים חדשים, יוצאי צבא, אנשי תנועת הקיבוצים, תושבי אזור מסוים ועוד). בנוסף, יש מקומות שמתאימים בעיקר לאנשים עצמאים, בתפקוד מלא, ויש כאלה שנועדו לאנשים במצב סיעודי או במצב רפואי מורכב אחר.

כאשר בוחרים את בית הדיור המוגן חשוב להתאים בין הציפיות של הפנסיונר לבין המצב בפועל. לכן, חשוב מאוד לברר מראש אילו שירותים ואילו תנאים מסופקים לדיירים. דרך טובה היא להגיע לשהות קצרה, ואפילו לתקופות ניסיון. אפשרות זאת אפשרית במקומות רבים אם כי לא בכולם. במקביל, כדאי מאוד לשוחח עם דיירים וותיקים, שמכירים את ההווי המקומי.

אחת ההמלצות היא להעדיף מקום שמצוי בסביבה מטופחת, שקטה ושלווה, אך לא רחוק מסביבה עירונית ומצירי תנועה מרכזיים. בצורה כזאת קל להגיע לשירותים שאינם ניתנים בדיור המוגן (רפואה ציבורית, למשל) וכך גם קל יותר למבקרים להגיע לביקור.

הבדל חשוב בתי דיור מוגן מסוגים שונים ניתן למצוא גם במנגנון התשלום. בעבר, ניתן היה להירשם רק בכפוף לדמי פיקדון כספי משמעותי.

פיקדון זה, ראוי לציין, נשחק במהלך תקופת השהות, לא כולו אך מרביתו. כיום, ניתן להירשם גם לדיור מוגן עם פיקדון מופחת או אפילו ללא פיקדון כלל. לרוב, הדבר מחייב לעמוד בתשלום חודשי מתאים, לרוב מוגדל, אך זה פתרון טוב למי שמתקשה בגיוס סכום ראשוני ואינו רוצה למכור את דירת המגורים.

בית נועם

בית הדיור המוגן בית נועם שוכן במושב רגבה ובכך הוא מספק סביבה ירוקה ושלווה במיוחד. על רקע עצים מוריקים ופינות חמד נאות שוכן המקום, סמוך מאוד לנהריה. הדיור המוגן מספק שירותים מגוונים לבני גיל הזהב, במיוחד כאלה שנחשבים לבעלי תפקוד עצמאי. בנוסף, למקום מתקבלים גם דיירים המוגדרים תשושים.

בית נועם הוקם לפני למעלה מעשרים וחמש שנה. בתחילת הדרך היה המקום בית חם לחברי הקיבוץ בלבד, כאלה שיצאו לגמלאות. כיום מתקבלים למקום אנשים גם באופן פרטי וזאת בזכות האווירה, אופי המקום ותנאי המגורים המיוחדים שכוללים הרבה צמחיה ירוקה ופינות חמד לצד אנשי צוות מסורים ומגוון רחב של פעילויות ושירותים מגוונים.

בין היתר ניתן למצוא בבית נועם יחידות דיור צמודות קרקע, ליחידים וגם לזוגות, חדרי מועדון ובו פעילויות בכל יום ויום. בין הפעילויות ניתן למצוא חוגים, הרצאות, פעילות גופנית, קונצרטים והצגות, מופעים, ציון ימי הולדת וחגים, מלאכת יד, מחשבים, קבלת שבת ועוד.

לרשות כל דייר עומדים אנשי צוות ובהם רופא, אחיות, עובדת סוציאלית ואנשי משק. הדיירים נהנים משירותי תחזוקה, חדרים נאים, שירות רפואת לילה, ארוחות ויעוץ תזונתי, טלפון פרטי ועוד.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר