בית דיור מוגן בגני תקווה

דיור מוגן

דיור מוגן

בין סביון, קריית אונו ופתח תקווה, שוכן לו היישוב הנאה גני תקווה. לאחרונה, כך מסתבר, גם בישוב סימפטי זה ניתן למצוא דיור מוגן ואפילו ברמה גבוהה. דיור מוגן בגני תקווה שוכן בסמיכות גדולה לכמה יישובים עירוניים ועם זאת הוא משכיל להקנות אווירה ירוקה וכפרית לדייריו. השילוב הזה מוכיח את עצמו פעם אחר פעם כשילוב מנצח.

במסגרת דיור מוגן בגני תקווה ניתן למצוא אפשרויות מגורים שונות ומגוונות, הן לאוכלוסיית העצמאיים והן לאנשים הזקוקים לסיוע מסוים בתחומים שונים. יחידות הדיור מגוונות ומתאימות ליחידים או לזוגות כאשר בתווך ניתן ליהנות מפעילויות חברתיות ומחוגים שונים.

מבחינת העלויות של דיור מוגן בגני תקווה, הרי שניתן למצוא סוגים שונים של מסלולים לתשלום. לצד מסלול של פיקדון (תשלום מראש) יש גם מסלולים ששמים את הדגש על תשלום חודשי מוגדל.

מגדלי הים התיכון

נכון למועד כתיבת שורות אלה, הולך ונבנה בית הדיור המוגן של רשת מגדלי הים התיכון בגני תקווה. המקום, כך על פי ההנהלה, צפוי להיות בנוי על פי הסטנדרט הגבוה של בתי הדיור של הרשת ואפילו משודרג ומשופר יותר בזכות הניסיון המצטבר.

כתובתו של בית הדיור היא רחוב הנגב 5, גני תקווה. מדובר על מרכז היישוב, המצוי סמוך מאוד לסביון וכן למרכזי הערים של קריית אונו ופתח תקווה. זהו מיקום איכותי, גם ירוק וגם קרוב לסביבה עירונית עם כל השירותים.

בדומה למתמחי הדיור האחרים של הרשת, גם בגני תקווה צפויים להיות מוצעים לדיירים כל המתקנים האיכותיים, לרמת חיים גבוהה. שירותי שמירה, תחזוקה וניקיון בשילוב שירותי בריאות ורווחה מגיעים יד ביד עם שירותי תרבות ופנאי.

המתחם המאובטח מציע פינות חמד ירוקות ונאות ומקומות שמתאימים לבילוי עם הדיירים האחרים ועם בני המשפחה שבאים לבקר.

לצד מסעדה וקפיטריה יכולים הדיירים ליהנות מפעילויות ספורטיביות וגופניות, עם הדרכה אישית ובהתאמה אישית. שיתוף הפעולה עם רשת מכוני כושר ובריאות וכן גם ספא עשיר יכולים לסייע להתחיל נכון את היום.

מלבד זאת, כולל המתחם גם בית קולנוע פרטי ואולמי אירועים, חדרים להרצאות ולפעילויות, חוגי יצירה ומלאכת יד, ספריה ובית כנסת, מרפאה מצוידת היטב, קפיטריה ועוד.

הדירות ההולכות ונבנות במתחם דיור המוגן הזה, צפויות להיות מאובזרות וברמה גבוהה. עוד נאמר שמדובר על סוגים מגוונים של דירות ובהן ניתן למצוא דירות בנות שני חדרים, רגילות, דירות שלושה חדרים בסגנון רגיל, מיוחד, או פנטהאוז ועוד.

פעילויות הפנאי והתרבות צפויות לכלול הצגות וסרטים, קונצרטים וטיולים, חוגים מכל הסוגים, הרצאות ומופעים. לסיום נספר שלצד הדיירים העצמאיים שנהנים ממגורים ביחידות הדיור היוקרתיות, ניתן לבחור במגורים במקום גם כאשר זקוקים לסיוע ולעזרה.

באמצעות שיטת דיור מוגן משלים, שבה כל דייר מקבל את הסיוע שלו הוא זקוק, ניתן להמשיך לנהל שגרת חיים טובה, עם איכות חיים, תמיכה חברתית וכל סיוע אחר שזקוקים לו.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיו רמוגן ברמת אפעל

דיור מוגן בסביון

דיור מוגן בפתח תקווה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר