דיור מוגן באבן יהודה – דיור מוגן לבני הגיל השלישי

דיור מוגן באבן יהודה

דיור מוגן באבן יהודה

כיום, כאשר באזורים רבים בארץ ניתן למצוא דיור מוגן ברמה גבוהה, מקובל מאוד להעדיף מקום בקרבת מקום המגורים האחרון או זה שנמצא סמוך לבני משפחה קרובים. גם לתושבי אבן יהודה יש אפשרות של דיור מוגן מזמין ואיכותי שהם יכולים לחיות בו.

דיור מוגן באבן יהודה מתאים במיוחד לאנשים עצמאיים, שמחפשים מקום שמספק שירותים של פנאי ורווחה ברמה גבוהה ביחד עם דירות נאות ומעוצבות היטב.

כאשר בוחרים את המקום המתאים חשוב מאוד להתייחס להבדלים שבין בתי דיור מוגן שונים. לצד בתי דיור שפונים אך ורק לאוכלוסייה של בני גיל הזהב שיכולים להתנהל באופן עצמאי לחלוטין יש מקומות שונים בתכלית. יש גם בתי דיור שבהם ניתן למצוא גם מחלקת דיור מוגן תומך ויש גם כאלה עם מחלקה סיעודית לכל דבר.

לאור העובדה שתוחלת החיים הולכת ועולה, לא מפתיע שהאוכלוסייה הבוגרת של היום היא בעלת דרישות גבוהות לאיכות חיים. לכן, חשוב להתייחס גם לאספקט זה בזמן הבחירה במקום הנכון.

לפני הכניסה מומלץ להתרשם מאופי המקום, מהאווירה, מהאוכלוסייה וממגוון השירותים השונים. חשוב גם לקבל הסבר מפורט על אפשרויות התשלום שכן ישנם מסלולי תשלום ומימון מגוונים.

גני שרונים

בית הדיור המוגן גני שרונים שבאבן יהודה מיועד בראש ובראשונה לבני גיל הזהב, עצמאיים בגופם ונמרצים ברוחם. המקום שוכן בסביבה מוריקה, סמוך לצירי תנועה מרכזיים אך במקום שלוו ורוגע. בסמוך ניתן למצוא מתחמים עירוניים של קניות, בריאות, בילוי ותרבות.

בגני שרונים מתגוררים מעל מאתיים דיירים, אשר נהנים ממקום נאה ומתוחזק היטב, חדרים מאובזרים, פעילות חברתית מגוונת ואנשי צוות מסורים. בין היתר ניתן למצוא במקום בריכה לרווחת הדיירים, חדרי אירועים, גינה ירוקה, בית כנסת, מפגשי חברה ואירועים שונים ועוד.

יחידות הדיור שעומדות לרשות הדיירים מגוונות באופיין ובגודלן. בין היתר ניתן למצוא יחידות דיור ליחיד ולזוג, דירות בנות שני ושלושה חדרים, דירות גן, דירות עם מרפסות שמש נאות ועוד.

בכל דירה ישנו חדר אורחים, חדרה שינה, חדר רחצה, מטבח, אמצעי עזר וגישה לנכים, לחצני מצוקה, כבלים ועוד. הדירות מוארות היטב, מאווררות מתוחזקות ברמה גבוהה ומספקות אווירה ביתית ונעימה.

בגני שרונים אולם הופעות ואירועים מסביר פנים. המקום בנוי כאולם הופעות לכל דבר ובו נערכים הקרנות סרטים, הופעות של אמנים, אירועי זמרה ונגינה, הצגות, הרצאות שונות וכיוצא באלה.

מלבד זאת מתקיימים בגני שרונים גם אירועים נוספים ופעילויות כגון חוגי אמנות ויצירה, התעמלות, ערבי ריקודים, חוגי זמרה ודרמה, ברידג', קבלת שבת, ימי הולדת ועוד.

יש לציין שמלבד אירועי התרבות כוללים דמי הכניסה והשהות עוד מגוון רחב נוסף של שירותים. בין היתר מדובר על שירותי רפואה ושמירה, שירותי ניקיון ותחזוקה, הסעות למרכז העיר, מיסים עירוניים, כביסה, מוקד מצוקה ועוד.

על פי פרסומי ההנהלה ישנם כמה מסלולי תשלום ייעודיים, לבחירת הדיירים. בין היתר ניתן לבחור בתשלום על בסיס פיקדון, תשלום על בסיס תשלומי שכירות ומסלול על בסיס דמי כניסה.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בתל יצחק

דיור מוגן במושב בני דרור

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר