דיור מוגן באשדוד

דיור מוגן באשדוד

דיור מוגן באשדוד

תושבי אשדוד והסביבה אשר מגיעים לגיל הפנסיה יכולים למצוא מגוון רחב של בתי דיור מוגן מתאימים בעיר וגם בקרבתה. העובדה שאין צורך לנדוד למקומות מרוחקים ואפשר להישאר סמוך לעיר המוכרת ולבני המשפחה יכולה בהחלט לעזור בקליטה.

בין האפשרויות השונות ניתן למצוא מקומות בבעלות פרטית או ציבורית, בתי דיור לעצמאיים וכן כאלה שמתאימים גם לסיעודיים.

לפני שנציג כמה מהאפשרויות של דיור מוגן באשדוד נמליץ על כמה כללים חשובים לפני שבוחרים במקום המתאים:

ראשית, יש בתי דיור שבהם יש רשימת המתנה ארוכה ולכן חשוב לברר מתי מועד הכניסה המשוער.

שנית, יש מקומות שמתאימים יותר לאוכלוסיות חלשות ואחרים שמתאימים לבעלי אמצעים. עוד חשוב לבדוק לפני הכניסה מהם השירותים שמקבלים והאם יש אפשרות לשירותי בחירה למעוניינים.

מרבית בתי הדיור מציעים סוגים שונים של פעילויות ולכן ההבדלים בנושא זה רבים מאוד. גם על כך כדאי לתת את הדעת וכן חשוב לבדוק שהמקום פועל עם כל הרישיונות ועל פי כל הכללים הנדרשים.

כאשר מדובר על בתי דיור מסובסדים, הרי שלרוב יש צורך להגיע עם הפניה ולעיתים גם להידרש לוועדת קבלה שמשוחחת עם הפנסיונר לפני קבלת החלטה. ישנם גם מקומות פרטיים שהכניסה אליהם איננה מצריכה הפניה כלשהי.

באשדוד, יש לדעת, מצויים הרבה מאוד בתי דיור מוגן ולהלן נציג כמה מהאפשרויות של דיור מוגן באשדוד – בית בלב, דיור מוגן רותם וכן גיל זהב.

בית בלב אשדוד

רשת הדיור המוגן בית בלב מתפעלת מתחמי דיור מוגן בכל רחבי הארץ וכן גם באשדוד. הרשת, שפועלת בשיתוף מכבי שירותי בריאות, נחשבת לוותיקה ולאיכותית ודיירי הסניף באשדוד מדווחים ברובם הגדול על שביעות רצון מלאה מרמת התחזוקה והשירותים.

כמו בתי דיור אחרים בסביבה, גם בבית בלב שבאשדוד ניתן למצוא דיירים רבים שהם עצמאיים ופעילים. עבור דיירים אלה מציע המקום פעילות עשירה בתוכן ועניין. לרשות הדיירים במקום עומדים מפעילים ומתנדבים. הדיירים יכולים להשאיל ספרים בספריה, להשתתף בחוגים מגוונים, ליהנות מהרצאות, מסיבות ואירועים שונים.

לרשות הדיירים מבחר גדול של דירות, המאובזרות ברמה גבוהה ובסטנדרט מתקדם. מטבח מאובזר, חדר רחצה, לחצני מצוקה, מזגן ושאר אביזרים מקנים אווירה ביתית ונעימה. ראוי לציין שבשונה מבתי דיור רבים אחרים, המקום מאופיין באווירה אינטימית ומשפחתית במיוחד שכן מספר יחידות הדיור אינו גדול.

כתובת בית בלב אשדוד הינה ברחוב הרב ניסים 15 (רובע ה' בעיר)

דיור מוגן "רותם" באשדוד

בית הדיור המוגן רותם שבאשדוד מיועד לקשישים עצמאיים. המקום, שפועל קרוב לעשרים שנה מקבל דיירים בהתאם להחלטת וועדת קבלה ועל פי רוב על סמך הפניה המעידה על מצב אישי, משפחתי וכלכלי.

לרשות הדיירים פועל צוות עובדים מיומן המורכב מאנשי הדרכה, עובדים סוציאליים, מטפלים ועובדים כלליים. במקום קיימת גם פעילות של מתנדבים, בשיתוף גורמים שונים בעיר.

הדיירים נהנים משפע של פעילויות מהנות שהם מקיימים בצוותא. בין היתר מדובר על פעילות במועדון של משחקי חברה, חוגים, הרצאות, הופעות, סיורים ועוד.

כתובת דיור מוגן רותם הינה ברחוב יותם המלך 5, אשדוד

גיל זהב

דיור מוגן גיל זהב באשדוד הינו בעל וותק של כעשרים שנה. המקום נמצא בבעלות החברה המשכנת עמיגור והוא בעל כל האישורים כחוק. במקום ניתן למצוא וותיקים ועולים חדשים אשר מגיעים תוך קבלת הפניה ממשרד השיכון או ממשרד העלייה והקליטה.

במקום ניתן למצוא מחלה לדיירים עצמאיים, כלומר כאלה שיכולים לנהל אורח חיים עצמאי, ללא עזרה קבועה. צוות העובדים כולל מטפלים ועובדים סוציאליים וכן גם מדריכים שונים וכן מתנדבים.

הדיירים מוזמנים להשתתף במגוון רחב של פעילויות וחוגים ובנוסף הם נהנים מארוחות חמות שירותי תחזוקה, הרצאות שונות ועוד.

כתובת גיל הזהב הינה ברחוב רח' רבי עקיבא 13, שכונה ג' אשדוד

בתי דיור קרובים לאיזור:

דיור מוגן בגדרה

דיור מוגן בראשון לציון

דיור מוגן בחולון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר