דיור מוגן בבאר שבע – להישאר קרובים למשפחה האהובה שלכם!

דיור מוגן בבאר שבע

דיור מוגן בבאר שבע

עבור תושבי דרום הארץ, באר שבע והסביבה, קיימות אפשרויות רבות של מגורים לאוכלוסייה המתבגרת. דיור מוגן בבאר שבע כולל מתחמי דיור ייעודיים, עם שפע של שירותים רפואיים ואחרים, לכל אחד, בכל מצב בריאותי וגופני.

דיור מוגן בבאר שבע יכול להתאים לבוגרים עצמאיים, לאלה שזקוקים לטיפול תומך (עצמאיים אך לא באופן מלא) וכן למבוגרים סיעודיים או תשושי נפש.

העובדה שכל אחד יכול למצוא את מקומו בבתי דיור מוגן בבאר שבע נוחה מאוד לכל מי שגר באזור או למי שמשפחתו מתגוררת בסביבה.

כאשר בוחרים דיור מוגן בבאר שבע חשוב מאוד לבדוק את כל הפרמטרים השונים. יש לשים לב לצוות המקצועי, לשירותים הניתנים באופן שוטף, לאיכות החדרים, לסוגי המחלקות. ההבדלים בין בתי דיור שונים גדולים למדי ומומלץ לערוך סיור מקדים לפני חתימת ההסכם.

דבר חשוב שיש לבדוק הוא קיומם של רישיונות הפעלה מסודרים. בנוסף, חשוב לא פחות לבדוק את הסדרי התשלום. חלק מהדיירים זכאים לסיוע מהמדינה ומביטוח לאומי. יש לשים לב לאפשרויות תשלום שונות הכוללות פיקדון בסכומים שונים וכן דמי שכירות חודשית. יש גם אפשרות לשירותי בחירה בתשלום במרבית בתי הדיור המוגן.

דיור מוגן בית גניה גני יעלים

בית דיור מוגן נמצא במיקום מצוין שמאפשר ליהנות משקט ושלווה מצד אחד אך עם קרבה לכל מה שאפשר להזדקק לו בעיר עצמה. לא רחוק מהמקום ניתן למצוא שירותי בנק ודואר, קופות חולים ומרכזי קניות. במקביל, אפשר למצוא בבית גניה אווירה חברתית ומשפחתית נעימה, לכל הפנסיונרים המתגוררים במקום.

הדיור המוגן בית גניה מיועד לאוכלוסיות מגוונות וניתן למצוא בו גם דיירים שהם תושבי באר שבע והסביבה מימים ימימה וגם כאלה שהגיעו לכאן מישובים אחרים ואפילו מרוחקים.

בית הדיור כולל כמה מחלקות שמתאימות לדיירים שמצבם הבריאותי מגוון. בין היתר ניתן למצוא יחידות דיור לעצמאיים וכן גם מחלקות לדיירים הזקוקים לטיפול תומך וכן גם לסיעודיים.

יחידות הדיור נאות ומטופחות וניתן לבחור בין דירות בגדלים שונים. בכל דירה יש מטבח וחדר רחצה, מרפסת מרווחת סלון וריהוט.

מלבד הדירות הנאות גם המתחם הציבורי של בית הדיור מצטיין ביופיו עם פינות חמד ירוקות, ספסלים לישיבה ביחד ועם בני משפחה המבקרים במקום ועוד.

צוות העובדים כולל אנשי רפואה וסיעוד, מטפלות ועובדי משק וכן מדריכים וזאת בנוסף למתנדבים הפעילים במקום. לרשות הקשישים עומדים מתקנים כגון חדרי פעילויות, וניתן ליהנות מאירועים שונים, חוגים, הרצאות, הופעות, ימי הולדת שחוגגים בצוותא וחגיגות.

עבור הדיירים שאינם יכולים לתפקד באופן מלא ועצמאי יש אפשרות להתגורר במחלקה של דיור מוגן תומך, שמתאימה למי שמתקשה בפעילויות מסוימות אך איננו מוגדר סיעודי. בנוסף, ישנה מחלקה סיעודית, עם טיפול צמוד ועובדים מיומנים עשרים וארבע שעות ביממה.

בית הדיור הבאר שבעי הוותיק "בית גניה" – גני יעלים שוכן ברחוב העלייה 1, באר שבע.

משען באר שבע

אפשרות נוספת לדיור מוגן בבאר שבע ניתן למצוא ברשת משען הארצית. סניף משען שבעיר פועל יותר מעשור שנים והא מציע סביבת מגורים מטופחת נעימה ואיכותית. על פי הנהלת המקום, בית הדיור מקיים פעילות מגוונת עבור הדיירים, חלקה בשיתוף עם גורמים שונים בקהילה.

הנהלת המקום מקפידה לבצע בכל העת צעדים שונים לתחזוקה ושימור המתחם. בזכות איכות חיים גבוהה לדיירים, שירותים מוקפדים ביחד עם קרבה לכל השירותים העירוניים, מתקבל שילוב מוצלח במיוחד. סביבתו של בית הדיור המוגן נעימה ושקטה, קיימות פינות חמד ירוקות ולא רחוק ניתן ליהנות משירותים מוניציפליים שונים, קופות חולים, מרכזי קניות ועוד.

בין השירותים המוצעים לדיירים באופן שוטף ניתן למצוא תחזוקה, ארוחות חמות, פעילויות מגוונות, שירותי רפואה, שליחת דואר, חוגים, הרצאות, ניקיון, כביסה. יש לציין שיחידות הדיור מגוונות מאוד וכל אחד יוכל למצוא את היחידה שתתאים במיוחד לצרכיו. ניתן לבחור ביחידה ליחיד או לזוג, חדר, חדר וחצי, שני חדרים וכן יחידות עם מרפסת צמודה. הדירות מאובזרות באופן מלא והן כוללות מטבח, חדר רחצה, ארונות קיר ועוד.

דיירי המקום מספרים שהם נהנים ממרחב ציבורי מטופח, פינות ישיבה נאות, קפיטריה נעימה, חדר אוכל, בית כנסת, חדרי מחשבים ואינטרנט ושפע של פעילויות פנאי, פעילויות ספורט ואומנות, הרצאות ועוד.

חשוב לדעת שבית הדיור של משען ערוך לספק את התנאים האופטימליים הן לאוכלוסיית הבוגרים העצמאיים, הן לאלה שזקוקים לטיפול תומך וגם למי שזקוק לליווי סיעודי צמוד. בנוסף, המקום מציע אפשרות להבראה בסגנון של בית הבראה למחלימים מפציעה, ניתוח וכיוצא באלה.

בית הדיור המוגן בבאר שבע של משען שוכן ברחוב אלפסי 12, שכונה ג', באר שבע.

בתי אבות נוספים באיזור:

דיור מוגן בעומר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר