דיור מוגן בבני ברק – מתאים לציבור הדתי והחרדי

דיור מוגן בבני ברק

דיור מוגן בבני ברק

בני ברק מאופיינת במרקם חברתי עם אוריינטציה דתית וחרדית. לכן, באופן טבעי, גם בתי דיור מגון בבני ברק פונים בעיקר לאוכלוסייה זו. בבתי הדיור השונים מושם דגש על חיי קהילה עם שאר רוח, בית כנסת פעיל, מזון כשר ופעילויות העשרה בניחוח תורני. כל זאת, יש לציין, לצד פעילויות מגוונות אחרות, כגון פעילות תרבות פנאי, ספורט ובידור.

מגוון אפשרויות הדיור המוגן בבני ברק כולל מרכזים המותאמים במיוחד לאנשים עצמאיים, כלומר כאלה שיכולים לנהל חיים עצמאיים אך מעוניינים גם ליהנות מקהילה חמה ותומכת.

במקביל, ישנם גם בתי אבות המיועדים לאנשים שאינם עצמאיים, כלומר הזקוקים לסיוע ותמיכה מסוגים שונים (סיעודיים, תשושים, מחלימים וגם אחרים). בתווך, ניתן למצוא גם בתי דיור מוגן עם מחלקות שונות. בתי דיור אלה פונים גם לקשישים תשושים או הזקוקים לסיוע בפעילויות שונות וגם לפנסיונרים עצמאים.

גם דיור מוגן בבני ברק, כמו במקומות אחרים בארץ, מאפשר חיי חברה עשירים, פעילויות משותפות, ובחירה מתוך מגוון רחב של אירועים וחוגים.

יחידות הדיור מגוונות באופיין והן מתאימות ליחידים או לזוגות. עלות השהות בבתי הדיור המוגן מגוונת ותלויה בסוגי השירותים הניתנים במקום. בבתי הדיור היוקרתיים מקובל מאוד התשלום עם בסיס פיקדון עם שכירות חודשית נוחה אך יש גם אפשרויות נוספות, בהתאם למדיניות שקובעת ההנהלה.

ערוגות בשם

בית הדיור ערוגות בשם המצוי בלב בני ברק מיועד בעיקר לאוכלוסיית בני הגיל השלישי מהמגזר החרדי והדתי. המקום, שהוקם לפני למעלה מעשרים שנה מתאים מאוד גם לדוברי השפה האידית. בתור בית דיור המיועד לדתיים ולחרדים ישנה הקפדה מיוחדת על כל בדיקות הכשרות בענייני מזון ומוצעים גם אירועים ופעילויות עם נופך מסורתי ותורני.

האווירה הכללית נעימה, נוחה ואפילו משפחתית. פינות ירוקות ומתקנים מתוחזקים היטב מאפשרים הרגשה טובה ונעימה. יש לציין שבין הדיירים ניתן למצוא עצמאיים, כאלה הזקוקים לעזרה מעטה וכן גם סיעודיים הזקוקים לליווי וסיוע צמוד.

עבור אוכלוסיית הדיירים העצמאיים ישנה אפשרות בחירה של מגוון יחידות דיור, הן ליחידים והן לזוגות. החדרים נחשבים לנוחים, מאובזרים ונעימים וגם המחלקות האחרות מציעות מגורים ברמה גבוהה, עם כל השירותים הנלווים.

על מנת למלא את הזמן בתוכן ובנעימים, מציעים לדיירים להשתתף במגוון רחב של פעילויות המתאימות להם. בין היתר ניתן לקחת חלק בשיעורי תורה, בחוגים שונים, הרצאות ועוד. גם פעילות גופנית ופיזיותרפיה ניתן למצוא במקום כמו גם שירותים רפואיים נוספים לאנשים המחלימים מפגיעה, מחלה או פציעה וכאלה הזקוקים לטיפול סיעודי.

בין העובדים במקום ניתן למצוא מטפלים מקצועיים, עובדת סוציאלית, מטפלים נפשיים, רופאים, אחיות וצוות עזר.

בית דיור מוגן ערוגות בשם שוכן ברחוב דמשק אליעזר 12, בני ברק

דיור מוגן "צפריר"

דיור מוגן צפריר מיועד גם הוא בעיקר לבני המגזר הדתי והחרדי. המקום מתאים מאוד לאלה שזקוקים לסביבה מוגנת עם אספקט שיקומי. מרבית הדיירים הם כאלה שנחשבים זכאים לסל שיקום והם מתגוררים בדיקות שמאפשרות ניהול אורח חיים עצמאי ככל שניתן.

יחידות הדיור מאובזרות בצורה מלאה והן משלימות את האווירה התומכת שמקבלים הדיירים מהצוות המקצועי. ליווי ותמיכה כמו גם פעילויות קבוצתיות מסופקים על ידי אנשי הצוות שמורכב מרופאים, עובדים סוציאליים, מדריכים ועוד.

פעילויות פנאי ותרבות, מסיבות ואירועים, קבוצות לימוד ואירועים נוספים מאפשרים לדיירים להגיע לרמת תפקוד גבוהה ושביעות רצון מרבית.

בית דיור מוגן ערוגות בשם שוכן ברחוב עמק יזרעאל 50, בני ברק

עטרת רימונים

בית הדיור עטרת רימונים שוכן גם הוא בבני ברק, ופועל עם כל האישורים הדרושים. המקום, המיועד לקהילה הדתית והמסורתית וחשוב לציין שהוא אינו מתאים לכולם. בית דיור זה אינו מיועד לקשישים עצמאיים או כמעט עצמאיים אלא בעיקר לאנשים במצב סיעודי או כאלה עם תשישות נפשית ברמות שונות.

הצוות, מטבע הדברים, מאופיין במקצועיות ובמסירות. הצוות מורכב מאנשי רפואה וטיפול, גריאטרים, מרפאים בעיסוק ואנשי צוות נוספים ומדריכים.

הדיירים מקבלים טיפול צמוד ויכולים להשתתף בפעילויות שונות בהתאם למצבם האישי, הפיזי והנפשי. לרשות הדיירים והאורחים המגיעים לבקרם עומדים בית כנסת ופינות חמד שונות להסבה בצוותא.

בית דיור מוגן עטרת רימונים שוכן ברחוב אהרונוביץ' 10, בני ברק

בתי דיור מוגן קרובים לאיזור:

בית דיור מוגן בתל אביב

בית דיור מוגן ברמת גן

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר