דיור מוגן בגדרה – דואגים לכם!

דיור מוגן

דיור מוגן

גדרה ידועה מאוד בכך שהיא מספקת איכות חיים גבוהה לתושבים. איכות חיים זו נשמרת גם כאשר מדובר על בני הגיל המבוגר (גיל הזהב) שבוחרים לעבור לבית דיור מוגן בגדרה. כמו במקומות אחרים בארץ, לפני שבוחרים בבית הדיור הנכון חשוב לבדוק היטב שמדובר על מקום שפועל בהתאם לרישיון עסק מתאים, מקום שנמצא בפיקוח של משרד הבריאות ולא פחות חשוב – מקום שמספק את כל השירותים הדרושים.

לפני שנפרט מעט על דיור מוגן בגדרה, נמליץ לכל המתעניינים להגיע למקום כדי להתרשם מהאווירה ולשוחח עם הדיירים.

אין ספק ששביעות הרצון של דיירים שכבר מתגוררים במקום מהווה ערובה לשירות טוב ולאווירה נעימה. חשוב לברר מראש אילו פעילויות מוצעות, אליו אפשרויות דיור מוצעות (סוגי יחידות הדיור בגודל ובאבזור) מה ההבדל בין הדירות השונות וכן הלאה.

חשוב לשים לב גם לנקודה הבאה – חלק מהשירותים של בתי הדיור המוגן נחשבים לבסיסיים ונכללים בעלות הרגילה. לעומת זאת, ישנם שירותים שהם רשות בלבד והם ניתנים בכפוף לתוספת תשלום. זאת ועוד, ישנם בתי דיור שבהם יש היערכות לטיפול גם בדיירים שאינם עצמאיים (דיור מוגן תומך) ולרוב יש לצורך כך מחלקה נפרדת.

בית בכפר

בית הדיור המוגן בגדרה, בית בכפר, שוכן בלבו של מקום פסטורלי וטובל בירק. בית הדיור מציע לדייריו אווירה נעימה שמזכירה במשהו את אווירת השלווה הנעימה של בתי ההבראה הידועים של ימים עברו.

לרשות המתעניינים במגורים במקום מוצעות יחידות דיור נאות ומאובזרות היטב וכל זאת לצד שירותים מגוונים לרבות שירותי פנאי ותרבות, שירותי רפואה, מתחמי כושר, בריאות חדרי אירועים ועוד.

למרות שרבים מהדיירים שבוחרים לגור בבית בכפר שבגדרה הינם עצמאיים לחלוטין ישנה הקפדה מלאה על זמינות של שירותים רפואיים וכן על היבטים של רפואה מונעת. בנוסף, הדיירים נהנים משירותי תחזוקה ברמה גבוהה, סיוע סוציאלי, חוגי פנאי ופעילות תרבותית, שירותי ניקיון, שירותי הסעדה, כביסה, אספקת תרופות ועוד.

הפעילות התרבותית המוצעת נועדה לאפשר בילוי זמן בנעימים, טיפוח הגוף וחיזוקו, שיפור פעילות המוח והזיכרון ועוד. הפעילות כוללת בית היתר – פעילות בבריכה, טיפולי יציבה ופילאטיס, שירה בציבור, קלפים וברידג', חוגי קרמיקה, איור, יוגה, הרצאות, קבלת שבת ועוד.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בראשון לציון

דיור מוגן באשדוד

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר