דיור מוגן בחולון – להישאר קרוב לבית ולמשפחה!

דיור מוגןכמו במקומות אחרים בארץ, גם דיור מוגן בחולון מספק שירותים מגוונים, לאוכלוסיות שונות. בין היתר מציעים בתי הדיור המוגן בעיר סביבה מוגנת, מטופחת ועם מגוון רחב של שירותים.

בבתי הדיור ניתן למצוא מחלקות שונות לאוכלוסיית הקשישים העצמאיים, שיכולים לנהל אורח חיים פעיל לחלוטין. מחלקות אלה בנויות למעשה מיחידות דיור שהן דירות לכל דבר.

מחלקות נפרדות נועדו לספק את התנאים המתאימים לכל מי שאינו מוגדר כעצמאי. במחלקות אלה ניתן למצוא דיירים במצב סיעודי וכאלה שמוגדרים בתור תשושים.

עלות השירות הניתן בבתי דיור מוגן בחולון תלוי במאפייני הדייר, בשאלה אם מדובר על יחיד או על זוג, בשירותי הרשות שמהם הוא מבקש ליהנות, גודל החדר ועוד. את התשלום ניתן לבצע בכמה מסלולים למשל מסלול עם פיקדון, מסלול עם דמי אחזקה מוגדלים ופיקדון מוקטן ועוד.

משען חולון

בית הדיור המוגן משען שבחולון נחשב לגדול במיוחד ובעל מוניטין רב. בית הדיור כולל בתוכו קרוב לחמש מאות יחידות דיור בגדלים שונים, מהם שמתאימים ליחידים ומהם שמתאימים לזוגות. בין היתר ניתן למצוא דירות סטודיו ודירות בנות שני חדרים. בכל דירה מטבח מאובזר, חדר רחצה ועוד.

בית הדיור של משען בחולון מצוי במיקום מרכזי למדי, שמאפשר את הטוב שבשני העולמות. מצד אחד, מתגוררים במתחם נאה, עם פינות ישיבה ואווירה נעימה ושקטה ומצד שני נמצאים בקרבה גדולה למרכזי קניות ובילוי, תרבות ופנאי. כתובתו של משען חולון הינה רחוב ביאליק 33 בעיר.

בית הדיור המוגן פונה לכמה אוכלוסיות של דיירים בני הגיל השלישי. ראשית, המקום מיועד לאוכלוסיית העצמאיים, אלה שיכולים לתפקד ללא מגבלה ומעוניינים לנהל אורח חיים עצמאי, פעיל, עם אנשים כמותם. שנית, המקום מציע גם פתרונות דיור לאנשים בוגרים הסובלים ממצבים רפואיים שונים, עד למצב סיעודי מלא. המחלקות הסיעודיות מציעות צוות מנוסה עם על הפתרונות לכל המצבים.

עבור הדיירים העצמאיים, המהווים את הרוב הגדול שבמקום, מציע בית הדיור המוגן שירותים רבים לבחירתם. למשל, שירותי תחזוקה, כביסה, בישול. בנוסף, נהנים הדיירים מאולמות אירועים, בית כנסת, חדר אוכל, מועדון, ספריה. בין הפעילויות הקבועות ניתן למצוא חוגים שונים, מסיבות, פעילות גופנית מסוגים שונים, חוגי יצירה ועוד.

בית הורים רבקה

בית הדיור המוגן בית הורים רבקה שבחולון מציע את שירותיו לבני הגיל השלישי כבר מעל לעשרים וחמש שנים. מיקומו של בית ההורים מאפשר לדיירים ליהנות מסביבה ירוקה, בקרבה למרכזי בריאות, תרבות, פנאי ועוד.

המקום מאופיין באוכלוסייה מגוונת של דיירים בוגרים, מארצות מוצא שונות. בין הדיירים ניתן למצוא רבים שנחשבים למבוגרים עצמאיים (דהיינו כאלה שיכולים לנהל אורח חיים פעיל, ללא כל עזרה), אחרים שזקוקים לעזרה חלקית ויכולים לנהל אורח חיים עצמאי באופן חלקי וכן את אלה שנחשבים ל"תשושים" או לסיעודיים והללו מקבלים במקום את כל הטיפול והשירותים המאפשרים להם לשמור על כבודם וליהנות מפעילויות המתאימות להם.

על מנת להעניק את השירותים והטיפול לכל הדיירים מצויים בבית ההורים רבקה אנשי סגל מקצועיים ואנשי משק. בין היתר ניתן ליהנות משירותי רפואה הניתנים על ידי רופא ואחיות, שרותי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, עזרה סוציאלית, עובדי סיעוד.

בנוסף, מציע בית הדיור המוגן שירותי הכנת ארוחות, שירותי טיפוח וכביסה ולא פחות חשוב – שירותים חברתיים, פעילויות פנאי ותרבות. פעילויות אלה חשובות מאוד לבריאות לא פחות מטיפולי רפואה. בין היתר יכולים הדיירים להשתתף בחוגים והרצאות, טיולים ופעילות עם מתנדבים וחונכים. החדרים המוצעים לדיירים הינם ברמה גבוהה, ממוזגים ועם חדרי רחצה, ארונות, לחצני מצוקה ועוד.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בראשון לציון

דיור מוגן בבת ים

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר