דיור מוגן בטבריה – דיור ברמה שלא הכרת!

דיור מוגן

דיור מוגן

טבריה, שהייתה מרכז יהודי חשוב לאורך שנים רבות, נחשבת כיום גם למרכז מוביל של תרבות, פנאי ונופש. על רקע עובדות אלה ולצידה של הכנרת, אין ספק שמדובר על מקום מתאים מאין כמוהו להקמת דיור מוגן לבני גיל הזהב.

מכיוון שפנסיונרים כיום הם ברובם הגדול עצמאיים ומעוניינים לשלב חיי קהילה וחברה עם פרטיות ואיכות חיים, דיור מוגן בטבריה בהחלט מספק את כל הדברים החשובים. חשוב לציין שאפשרות של דיור מוגן בטבריה מתאימה מאוד למי שמחפש סביבה מיוחדת, מזג אוויר מצוין, ובסיס חברתי איכותי. כאשר בוחנים את האפשרות הזאת כדאי לשים לב לכמה מאפיינים חשובים:

  • לצד בתי דיור מוגן שמיועדים למבוגרים עצמאיים יש גם כאלה שמציעים שירותים של דיור מוגן תומך וכאלה שמציעים גם שירותים של טיפול סיעודי.
  • לצד דיור מוגן בסיסי יחסית, יש גם בתי דיור מוגן שנחשבים ליוקרתיים ואף אקסקלוסיביים. ראוי להתאים בין הציפיות לבין אופי המקום המתאים לכם, על סמך ביקור והתרשמות. אם לא בטוחים, כדאי לברר על אפשרות של מגורים לניסיון.
  • יש שוני רב בין מקומות שונים בהיבט של סוגי הפעילויות, אופי הדיירים, רמת השירות וכיוצא באלה. לכן, חשוב מאוד לבדוק את כל הדברים הללו מראש. עדיף לשוחח עם דיירים וותיקים ואף עם הצוות כדי לקבל תשובות לכל השאלות.
  • קיימים מסלולי תשלום שונים, לכל אחד יתרונות וחסרונות. כדאי מאוד להחליט בכובד ראש האם להעדיף מסלול של פיקדון בכניסה או לחילופין מסלול של פיקדון מופחת ועם דמי שכירות חודשית מוגדלים.

בית בכפר חוף כנרת

רשת בתי הדיור המוגן בית בכפר בחרה להקים בית מיוחד לבני גיל הזהב, ממש על שפת הכינרת. המקום, שבנוי בצורה של כפר מגורים או כפר נופש, משלב בין הפסטוראליות הטבעית של הכנרת לבין יחידות דיור איכותיות ומאובזרות. בית בכפר שוכן קרוב מאוד לגינוסר, כאשר לא רחוק משם ניתן למצוא שמורות טבע ומסלולי טיול, שטחים מוריקים ומזג אוויר מצוין.

ייחודו של המקום טמונה בעובדה שהוא שונה ממרבית בתי הדיור המוגן המקובלים. כל יחידת דיור בנויה באווירה כפרית, עם מרפסת גדולה הצופה אל הכנרת ומשרה אווירה נעימה במיוחד. מרבית היחידות גדולות ומרווחות. למעשה הן גדולות ומתאימות אפילו לאירוח של חברים, ידידים או בני משפחה.

בית בכפר מתאים בראש ובראשונה לאוכלוסיית בני הזהב של בוגרים עצמאיים. עבור אוכלוסייה זו מוצע שפע של פעילויות פנאי ורווחה, תרבות ובידור. בין היתר ניתן ליהנות מפעילות גופנית מותאמת, חוגי מלאכת יד ויצירה, חוגי מחשבים והרצאות בנושאים שונים, פעילות של שירים ותיאטרון, ריקודים ומשחקי קלפים.

לרשות הדיירים עומדים מתקנים איכותיים, חדר אוכל וקפיטריה, ספריה וחדרי חוגים וכן אולמות אירועים, מרפאה ופינות הסבה וכמובן – אווירה נעימה. למעוניינים ניתן ליהנות מחדר אוכל וארוחות מלאות, שירותי תחזוקה, ניקיון, וטיפוח וכן מערך שלם של מענה רפואי לרבות טיפולי רפואה מונעת ופעילות בונה עצם ומחזקת שרירים.

בתי דיור נוספים בצפון:

דיור מוגן בחיפה

דיור מוגן במושב רגבה

דיור מוגן בקרית טבעון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר