דיור מוגן ביהוד – למצוא את הבית הטוב ביותר עבורך!

דיור מוגן ביהוד

דיור מוגן ביהוד

עבור כל תושבי יהוד והסביבה המתעניינים באפשרות של דיור מוגן כדאי לדעת שאין צורך לחפש רחוק מדי ובהחלט ניתן למצוא גם ביהוד דיור מוגן איכותי. עבור אוכלוסיית העצמאיים וגם עבור אלה שזקוקים לסיוע בתחומים שונים, האפשרות של דיור מוגן ביהוד יכולה לספק מענה בכל ההיבטים – חברתיים וגם טיפוליים.

דיור מוגן ביהוד מאפשר לתושבי הסביבה להישאר קרוב לסביבה המוכרת. אין צורך לעבור למיקום מרוחק שאותו לא מכירים, תוך קשיי הסתגלות מיותרים. כאשר בוחרים דיור מוגן ביהוד, חשוב לוודא שהוא עומד בכל הדרישות, הן של הדייר והן מצד הרשויות.

יש לציין שגם מקומות שנמצאים בבעלות פרטית צריכים להיות בעלי רישוי מתאים בכדי לספק את כל השירותים כנדרש וברמה מספקת.

עבור מי ששוקל לעבור להתגורר בדיור מוגן נציין שאפשרויות התשלום שונות ומגוונות. יש בתי דיור שמבקשים להפקיד פיקדון כספי עם הכניסה, בתוספת דמי שכירות מידי חודש. אחרים מוכנים לוותר על הפיקדון אך דורשים דמי שכירות מוגדלים. יש גם כאלה שבהם ניתן לבחור בין אפשרויות אלה וכן גם מסלולי תשלום אחרים.

מלבד בירור אודות התשלום יש צורך לבדוק למי מיועד בית הדיור. יש מקומות שערוכים לטפל גם במקרים סיעודיים ותשושים, למשל, ויש כאלה שפונים רק לאוכלוסיית העצמאיים, ללא מחלקה סיעודית. בנוסף, חשוב לפני הסיכום הסופי לבקר במקום, לשוחח עם הדיירים הוותיקים, עם הצוות הטיפולי, להתרשם ממראה עיניים. מומלץ להגיע ביחד עם בן משפחה לצורך כך.

נאות יהוד – בית הורים

ברחוב העצמאות 26 ביהוד שוכן בית הדיור המוגן נאות יהוד – בית הורים. ייעודו של המקום הינה לספק מגורים איכותיים לתושבי יהוד והסביבה, בני גיל הזהב ופנסיונרים.

המקום מתאים לדיירים המוגדרים עצמאיים וכן גם למוגדרים תשושים. הדיירים שוכנים בכמה מחלקות נפרדות, כאשר כל מחלקה ערוכה לספק שירותי ניקוי, מזון, תחזוקה, פעילויות שונות ועוד.

כידוע, איכות החיים בכל גיל נמדדת לא רק בכך שמקבלים מענה לצרכים הגופניים. לכל אדם, בכל גיל, יש צורך בחברה ובפעילות כדי לחוש שביעות רצון גבוהה יותר. לכן, בנאות יהוד מספקים את כל שירותי הבריאות, התמיכה והעזרה לצד פעילויות פנאי ורווחה.

בין פעילויות החברה והפנאי ניתן למצוא חוגי יצירה, אירועים חברתיים לציון תאריכים חשובים, פעילויות של ריפוי בעיסוק וכיוצא באלה.

לרשות הדיירים עומדים שירותי סיוע מאת עובדים ומטפלים, תמיכה של מתנדבים, ארוחות חמות מדי יום וארוחות שבת מפוארות עוד. במקום גם עובדי משק, עובדים סוציאליים, צוות רפואי של רופאים ואחיות, אנשי כוח עזר ומדריכים שונים ועוד.

המתחם הכללי המיועד לרווחת ציבור הדיירים כולל חדר אוכל ומטבחון, חדרי פעילויות, גינה ירוקה, פינות הסבה. עוד נציין שקיימת אפשרות להתגורר ביחידות דיור ליחידים או לזוגות. כל חדר כולל ריהוט נוח, לחצני מצוקה וחדר רחצה.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בגני תקווה

דיור מוגן בבני ברק

דיור מוגן ברמת גן

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר