דיור מוגן בנורדיה – דיור בתנאים הטובים ביותר!

דיו מוגןבמיקום מצוין, בלב השרון, לא רחוק מנתניה, ניתן למצוא לא מעט אפשרויות דיור מוגן לבני הגיל השלישי, ברמה גבוהה ועם שירות מצוין. לפני שנתאר את אחת האפשרויות, דיור מוגן במושב נורדיה, נתאר מעט כמה דברים שחשוב להתייחס אליהם לפני הבחירה בדיור מוגן זה או אחר.

כאשר מתחילים לחפש בית דיור מוגן לבני הגיל השלישי חשוב לדעת שיש סוגים שונים של בתי דיור. אנו לא מדברים רק על בתי דיור מוגן ברמה גבוהה לעומת כאלה שנחשבים לבסיסיים יותר אלא גם על ההבדל המבוסס על אופי קהל היעד המיועד.

לצד מקומות שמותאמים למבוגרים פעילים (עצמאיים) יש גם מקומות שמתאימים יותר לאנשים שאינם בקו הבריאות או כאלה הזקוקים לעזרה. בחלק מהמקומות ניתן למצוא גם מחלקות סיעודיות ובאחרים יש שירות של דיור מוגן תומך.

לפני שמחליטים מהו המקום הרצוי ביותר כדאי להתרשם מסוג החדרים ומגודלם וכן מהדיירים הוותיקים שעימם כדאי להחליף כמה מילים. עוד כדאי לבחון את השירותים השונים הניתנים לדיירים, את הקרבה לצירי תנועה ראשיים, את רמת הטיפוח והאחזקה וכן הלאה.

היבט חשוב שיש לתת עליו את הדעת הוא כמובן המחיר שתצטרכו לשלם. לא רק המחיר הכולל חשוב אלא גם מסלולי המימון ומה נכלל בתשלום הבסיסי. בחלק גדול מבתי הדיור ישנם שירותים בסיסיים ושירותים אחרים הכרוכים בתשלום נוסף.

מגדלי הים התיכון נורדיה

רשת הדיור המוגן מגדלי הים התיכון הקימה את בית הדיור שבנורדיה לפני כחמש עשרה שנה. המקום מצוי בקרבה לישובי השרון ובפרט לנתניה ובכך הוא משלב שלווה פסטורלית ביחד עם קרבה לערים תוססות, עם כל השירותים החשובים – בריאות, תרבות, קניות וכיוצא באלה.

בית הדיור המוגן מציע מגוון רחב של יחידות דיור ודירות (כשלוש מאות במספר), בגדלים שמתאימים ליחידים או לזוגות. בין היתר ניתן לבחור בין יחידות דיור של שני חדרים ושל שלושה חדרים. הדירות מאובזרות היטב, מוארות, מאווררות, ומעוצבות בצורה נאה. יש בהן מיזוג, ארונות, לחצן מצוקה, ריהוט ועוד.

לרשות הדיירים בבית הדיור של מגדלי הים התיכון נורדיה עומדים לא רק חדרים יפים אלא גם מתחם כללי מטופח ובו שטחים ירוקים ומתקנים ברמה גבוהה. בין היתר נהנים הדיירים ממסעדה וקפיטריה, מגרשי ספורט ובאולינג, חדרים מיוחדים לחוגים ולפעילויות, בריכה וחדר ספורט, מרכז טיפוח ומספרה, בית כנסת ועוד. בין השירותים מהם נהנים הדיירים נמצאים גם שירותי שמירה ואבטחה, תחזוקה וניקיון, השגחה רפואית וייעוץ סוציאלי ועוד.

חשוב לציין שמלבד היותו של בית הדיור מקום מתאים לדיירים עצמאיים ופעילים, שנהנים מבריאות טובה, מספק המקום גם שירות של מגורים לדיירים שזקוקים לסיוע ולעזרה. שירות זה, שמכונה דיור מוגן משלים איננו מיועד לדיירים במצב סיעודי אלא למי שיכול לתפקד באופן כמעט מלא, תוך קבלת עזרה.

בין שירותי הפנאי ואיכות החיים מספק בית הדיור המוגן מגוון פעילויות. בין היתר מדובר על פעילות אומנותית, שיעורי שפות, קריאה מודרכת, מחשבים, פעילות גופנית (לרבות פילאטיס, התעמלות בריכה, מחול ועוד), הרצאות וטיולים, אירועים חגיגיים באווירה משפחתית ועוד.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בנתניה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר