דיור מוגן בנס ציונה

דיור מוגן בנס ציונה

דיור מוגן בנס ציונה

באזור המרכז ניתן למצוא כמה וכמה בתי אבות ובתי דיור מוגן המציעים את שירותיהם לכלל הציבור. עבור תושבי נס ציונה, שזקוקים לאפשרויות של דיון מוגן יש אפשרות בחירה רבה, בהתאם למצבם. לצד בתי דיור מוגן בנס ציונה שמציעים שירותים המתאימים לקשישים עצמאים ישנם אחרים שמתאימים לתשושי נפש, חולים סיעודיים ואחרים.

כאשר בוחרים דיור מוגן בנס ציונה, יש לבחון כמה וכמה קריטריונים חשובים. ראשית, כדאי לבדוק האם מקום שוכן סמוך למקום מגוריהם של בני משפחה. שנית, כדאי לבדוק מהם השירותים הניתנים לדיירים ואיזה סוג של מגורים יש במקום (יחידות דיור ליחיד, לזוג וכן הלאה). בנוסף, יש לבדוק את האווירה במקום, מומלץ לשוחח עם דיירים אחרים ועם אנשי הצוות, לברר האם יש מקומות פנויים בנקודת זמן הנוכחית והאם יש רשימת המתנה.

דבר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת, הן כאשר מדובר על דיור מוגן בנס ציונה והן כאשר מדובר על דיור מוגן ביישובי הסביבה הוא קיום רישיונות הפעלה מתאימים. בנוסף, חשוב לבדוק את אפשרויות התשלום, ואילו פעילויות פנאי נהוגות במקום. מומלץ לברר אילו שירותים נכללים בתשלום הרגיל והאם יש שירותים נוספים, בתשלום נוסף.

דיור מוגן נאות מרגוע

בית הדיור המוגן נאות מרגוע, שפועל מזה שלושים שנה ומציע את שירותיו לבני העיר נס ציונה, שוכן באזור רמלה. המקום, שפועל תחת כל הרישיונות הנדרשים מיועד לקשישים עצמאיים וכן לתשושים. הדיירים זוכים במקום לליווי וסיוע בהתאם לצורך, וזאת באמצעות צוות עובדים שכולל מטפלים ומדריכים יועצים סוציאליים ועובדי משק.

בית דיור המוגן נאות מרגוע מציע לדיירים מתחם נעים ורגוע, שירותים נלווים מגוונים, ספריה עשירה ופעילויות שונות שנועדו לסייע להם להעביר את זמנם בנעימים. בין היתר מתקיימים במקום גם חוגים שונים, פעילות עם מתנדבים, טיפולי ריפוי בעיסוק, ועוד.

מלבד הדיירים הקבועים, שמספרם אינו גדול, ניתן לקבל בנאות מרגוע גם שירותי החלמה לקשישים לאחר ניתוח או טיפול רפואי אחר.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן ברחובות

דיור מוגן בראשון לציון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר