דיור מוגן בנתניה – דיור מוגן ברמה הגבוהה ביותר!

דיור מוגן בנתניה

דיור מוגן בנתניה

תושבי נתניה וכן תושבי הסביבה אינם צריכים לחפש רחוק כאשר הם מבקשים לברר על אפשרויות של דיור מוגן בעיר. דיור מוכן בנתניה כולל כמה וכמה אפשרויות, רבות מהן טובות ומומלצות.

חשוב מאוד לעשות בחירה נכונה של דיור מוגן המבוססת על בדיקות מקדימות, על קבלת המלצות, על בחינת החדרים וכל השירותים הניתנים במקום. מומלץ מאוד לשוחח עם דיירים וכך לקבל מושג על האווירה במקום. בנוסף, יש לבחון היטב את מגוון השירותים.

כדאי לשים לב שיש בתי דיור מוגן שמיועדים לדיירים עצמאיים בלבד, אחרים יכולים לשכן גם דיירים פחות עצמאיים, במסגרת דיור מוגן תומך ויש כאלה שבהם ניתן לקבל גם טיפול סיעודי. מכיוון שמצבו של כל דייר שונה, הן מבחינה פיזית והן מבחינה רגשית, יש לנקודה זו משמעות רבה.

הבדל נוסף שקיים בין בתי דיור שונים ניתן למצוא במיקום. יש בתי דיור שממוקמים באזורים שקטים יותר ויש כאלה שמצויים באזורים מרכזיים, סמוך למרכז העיר. גם גודל החדרים חשוב וגם כאן ישנו מבחר ומגוון ושוני באבזור ובעיצוב.

לפני שנציג שני בתי דיור מוגן מובילים בנתניה נספר שכיום מקובלים כמה וכמה מסלולי תשלום, במרבית המקומות.

בעבר ניתן היה לבחור אך ורק בשיטת תשלום שכוללת פיקדון בסכום גבוה פלוס תשלום חודשי. כיום, ישנם גם מסלולים נוספים כגון פיקדון מופחת או אפילו מימון ללא פיקדון כלל ועם שכירות חודשית מוגדלת.

לב גנים

בית הדיור המוגן לב גנים שבנתניה מתאים לאזרחים וותיקים עצמאיים וכן לבני גיל הזהב אשר זקוקים לסיוע, תמיכה וליווי כדי לתפקד טוב יותר (דיור מוגן תומך).

בבית הדיור ישנן עשרות יחידות דיור בגדלים שונים ובעיצובים שונים, עם אבזור עשיר ואווירה נעימה וביתית. ניתן לבחור בין דירת סטודיו בת חדר אחד, דירת שני חדרים וכן דירת שלושה חדרים. הדירות, שמתאימות ליחידים או לזוגות, מאובזרות היטב וכוללות חדר רחצה ושירותים, ארונות, מיזוג אוויר, מערכות אבטחה כגון גילוי אש ולחצן מצוקה, ארונות ועוד.

בית הדיור המוגן משקיף על מרכז העיר ובכך הוא מציע שקט ושלווה ביחד עם זמינות של כל השירותים העירוניים. המקום, שמציע גם שפע של פעילויות ושירותים, מתאים מאוד לאנשים שאוהבים חברה ואווירה משפחתית ביחד עם פרטיות מלאה והרגשה של ביטחון.

בבית הדיור המוגן מתרחשות כל העת פעילויות מגוונות בתחומי היצירה ואומנות, חוגי העשרה וידע, פעילות גופית, אירועי זמרה, סיורים משותפים ועוד. במקביל, ניתן למצוא במקום את כל שירותי הבריאות והתמיכה, התחזוקה והניקיון.

בית עמי

בית הדיור המוגן בית עמי שוכן ברחוב שלמה המלך 41, נתניה. המקום שוכן במרכז העיר, לא רחוק מהטיילת הנאה, במבנה ששימש בעברו בית מלון. דבר זה משפיע הן על איכות החדרים המרווחים, הן על הנוף המשגע והן על כל המתקנים העומדים לרשות הדיירים.

בית עמי פועל עם כל הרישיונות הנדרשים והצוות המקצועי כולל אחיות ועובדות סוציאליות, פיזיותרפיסטים, מטפלים מקצועיים, עובדי מטבח ומשק בית. לדיירים מוצעים שירותים מגוונים, בין אם מדובר על שירותי רפואה ובין אם מדובר על פעילויות פנאי ורווחה.

בין הדיירים ניתן למצוא אנשים פעילים ועצמאיים לצד כאלה שזקוקים לסיוע ותמיכה מועטים. בנוסף, יש המגיעים למקום לתקופות החלמה קצרות לאחר פגיעה בתאונה או מחלה קשה וישנה גם מחלקה סיעודית קטנה, לאנשים הזקוקים לסיוע צמוד גם בפעילויות בסיסיות וביום יום.

דיירים המקום נהנים משירותים של צוות רפואי, ארוחות עשירות, ניקיון ותחזוקה, מגוון של חוגים והרצאות, פעילות גופנית לחיזוק הגוף ומניעת פגיעות, אירועי מוזיקה, טיולים וסיורים ועוד.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן במושב נורדיה

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר