דיור מוגן בסביון – דיור קרוב לבית!

דיור מוגןהשם סביון מתקשר על פי רוב עם מקום יוקרתי, עם איכות חיים גבוהה, עם אוכלוסייה ממעמד סוציואקונומי משופר. עובדות אלה נכונות גם כאשר בוחנים מקרוב את האפשרות של דיור מוגן בסביון.

ממש בצומת סביון, במקום ירוק ומטופח, מתוחזק ומאובזר, ניתן למצוא את בית הדיור המוגן המכונה גם "הבית הצומת סביון". בית דיור מוגן זה מציע לדיירים את כל מגוון האירועים והפעילויות שרק ניתן לבקש, כאשר שמים גם דגש על פעילות גופית ומבריאה למגוון סוגיה. בין אם מדובר על שחייה בבריכה, פעילויות ספורט וכושר או פעילויות בספא, אין ספק שבצורה כזאת קל יותר לנהל אורח חיים בריא יותר ונכון יותר.

דיור מוגן בסביון משמעו לא רק פעילות גופנית ותרבותית אלא גם שמירה על רמת חיים גבוהה מבחינה חברתית. הדיירים מוזמנים לקחת חלק באירועי פנאי וחברה וזאת במקום עם גישה נוחה לשירותי עירוניים ברמה מצוינת.

מבחינת עלויות, ניתן ליצור קשר עם ההנהלה בכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת. עם זאת, נציין שבאופן כללי עומדות לרשות הדיירים כמה אפשרויות תשלום. מלבד האפשרות השגרתית והוותיקה של תשלום פיקדון ניתן לבחור בדרך של שכירות חודשית מוגדלת עם פיקדון בסכום נמוך יותר.

מגדלי הים התיכון

רשת בתי הדיור המוגן הידועה והיוקרתית מגדלי הים התיכון בחרה לפני כעשור להקים קומפלקס דיור מרשים גם בסביון. המקום הנבחר היה צומת סביון וליתר דיוק – רחוב האיריס 9 אור יהודה, צומת סביון.

בתור דיור מוגן יוקרתי ואיכותי, ניתן למצוא במקום אוכלוסייה איכותית, המתגוררת ביחידות דיור פרטיות, בגדלים שונים. למעוניינים ישנה אפשרות לבחור בדירת חדר מחד או בדירות גדולות יותר בנות עד שלושה וחצי חדרים מאידך. בכל דירה יש אבזור מלא לרבות ארונות, מקלחת, מטבח וכל זאת בגימור יוקרתי ובעיצוב מתאים. יש לציין שלדיירים מוצעת גם חניה פרטית.

מתחם בית הדיור המוגן כולל סביבה מעוצבת ומתקנים מפוארים. לרשות הדיירים עומדים חדרים לחוגים ואירועים, מתחם לטיפולי גוף וספא, בריכה, לובי, מסעדה וקפיטריה, בית כנסת, ספריה, מכון כושר ועוד.

הדיירים נהנים משפע של פעילויות ואירועים וכל זאת בסביבה מאובטחת, מתוחזקת לעילא ועם צוות מקצועי, טיפולי ורפואי צמוד. המעוניינים בכך יכולים בקלות להשתלב בכל האירועים של תרבות בידור ופנאי שמארגנת ההנהלה בשיתוף צוות העובדים. בין היתר מתקיימים באופן קבוע חוגי ריקוד וברידג', ציור ופיסול, העשרה בתנ"ך ובשפות. כמו כן, מוצעים אירועים רבים גם מחוץ למתחם כגון טיולים וכן יש גם קונצרטים, הרצאות ועוד הרבה יותר.

עובדה ראויה לציון היא שלצד הדיירים העצמאיים, שמצבם הבריאותי תקין, יכולים להשתלב בהצלחה בכל הפעילויות גם דיירים שזקוקים לסיוע ותמיכה. בזכות המסגרת של דיור מוגן משלים, שבו נתפר לדיירים הזקוקים לכך שירות של סיוע, עזרה ותמיכה, אפשר בהחלט להמשיך וליהנות משגרת חיים משופרת שמועילה לגוף ולנפש.

דיור מוגן ביהוד

דיור מוגן בגני תקווה

דיור מוגן בפתח תקווה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר