דיור מוגן בקיבוץ תל יצחק – להישאר בבית!

דיור מוגןבאזור השרון, בקרבה מרובה לקיבוץ תל יצחק ניתן למצוא דיור מוגן ברמה גבוהה. אך לפני הסקירה, כאשר בוחרים דיור מוגן יש לשים לב להתאמה בין המקום הנכון לבין מצבו הפיזי והנפשי של האזרח הוותיק.

דיור מוגן בקיבוץ תל יצחק כולל כמה וכמה מחלקות ולכן הוא מתאים לדיירים עצמאיים, לדיירים עצמאיים חלקית, לסיעודיים ולמחלימים. יש לשים לב שלא כל בית דיור מוגן מציע את כל השירותים הנ"ל.

לפני שבוחרים את המקום שבו רוצים להעביר את השנים הטובות של גיל הפנסיה, כדאי לבדוק אילו שירותי פנאי, בריאות ורווחה מציע בית הדיור לדיירים השונים. בין היתר חשוב לבדוק את אופיים של יחידות הדיור לעצמאים וכן את אופי המחלקות לדיירים שאינם עצמאיים, במידת הצורך. עוד יש להתעדכן לגבי סוגי השירותים (כגון תחזוקה, ארוחות, ניקיון), סוג הפעילויות המודרכות ופעילות הפנאי וכן להתרשם מאופי הדיירים שמתגוררים במקום.

לפני הכניסה מומלץ לשוחח עם אנשי הצוות ועם דיירים וותיקים, ואם יש אפשרות – לשהות במקום לתקופות ניסיון. עוד יש לבדוק היטב את אפשרויות התשלום ואת המסלולים השונים שכן כיום מרבית המקומות מציעים חלופות לשיטת הפיקדון המסורתית והרגילה.

אחוזת פולג

אחוזת פולג, השייכת לרשת בתי הדיור המוגן אחוזות רובינשטיין. האחוזה שוכנת בסביבה ירוקה ויפה במיוחד, בצמוד לקיבוץ תל יצחק. המקום משרה אווירה כפרית שלווה והוא שוכן בקרבה רבה מאוד למרכזי עסקים ותרבות עירוניים, לא רחוק מצומת פולג, סמוך לנתניה.

לרשות הדיירים מעמיד בית הדיור אחוזת פולג מגוון רחב של אפשרויות דיור ברמה גבוהה ובעיצוב מרהיב. בין האפשרויות לבחירה ניתן למצוא:

  • דיור צמוד קרקע, בסגנון של קוטג' כפרי, עם שלושה חדרים, גינה ואפילו עלית גג. כל יחידה כוללת חדר מגורים וחדר שינה, חדר רחצה וחדר אורחים מטבח מאובזר ואפילו שני חדרי שירותים.
  • דירה בת שלושה חדרים, הכוללת מטבח וריהוט, ריצוף מושקע, שני חדרי שירותים, אמבטיה ועוד.
  • דירות בגדלים נוספים, למשל דירות שני חדרים או שני חדרים בגודל מורחב.

בית הדיור המוגן מספק לדיירים לא רק סביבה ירוקה, שקטה ומטופחת. לרשות הדיירים עומדים גם מבחר של אירועי תרבות, פנאי ובידור, וכן חברה של דיירים עצמאיים וברמה גבוהה. חוגים והרצאות, פעילויות של כושר ובריאות פועלים בכל יום ויום. בנוסף, מתפעלת ההנהלה גם מרכז של בריאות, ספא וכושר ובו מתקני ספורט, חוגי פעילות וכן מרכז לרפואה משלימה ולטיפולים לגוף ולנפש ועוד.

יש לציין שמלבד המתחם המיועד לדיירים עצמאיים ופעילים ישנה אפשרות דיור באחוזת פולג גם לאנשים שאינם מתפקדים באופן עצמאי.

בין המחלקות השונות ניתן למצוא מחלקה לדיור תומך, לאנשים שזקוקים לעזרה אך אינם סיעודיים וכן גם מחלקה סיעודית שכוללת שירותי סיוע ורפואה ברמה גבוהה. נוסף על כך ישנה אפשרות לשהות קצרה יחסית במרכז החלמה, לאחר תאונה או ניתוח.

 

אולי יעניין אותך גם:

בשל הקורונה צפויים שירותי הרפואה להשתפר במרכזי דיור מוגן

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר