דיור מוגן בקרית ביאליק – להמשיך ולגור בסביבה האוהבת והמוכרת

דיור מוגןבאזור חיפה והצפון ניתן למצוא מגוון רחב של בתי דיור מוגן. אך לפני שבוחרים דיור מוגן בקרית ביאליק או בכל מקום אחר, יש לבדוק אילו שירותים המקום ערוך לספק.

לצד דיור מוגן שקולט דיירים עצמאיים בלבד, ישנם כאלה שכוללים גם מחלקות נוספות כגון דיור מוגן תומך (למבוגרים שזקוקים לעזרה אך אינם מוגדרים כסיעודיים ממש) או מחלקות סיעודיות ברמות שונות.

לרוב, מסופקים לדיירים שירותי תחזוקה, הסעדה, כביסה וניקיון, דואר וחלקות תרופות ולעיתים גם הסעות למרכז העיר, כאשר חלק חשוב מהאווירה מתקבל בזכות שירותי תרבות ופנאי. פעילות חברתית ענפה, משחקי ברידג', חוגי אומנות, הרצאות ופעילויות נוספות מנעימים את השהות ומונעים את הבדידות.

לפני שמחליטים באיזה דיור מוגן בוחרים כדאי מאוד להגיע ולהתרשם מהאווירה. מומלץ לשוחח אם דיירים וותיקים, להבין ממה הם מרוצים יותר וממה פחות. כדי לבקר בחדרים השונים ולבדוק אילו סוגים של חדרים מוצעים לדיירים. על פי רוב ניתן לבחור בין יחידות ליחיד וכן כאלה לזוג, כאשר בכל קטגוריה יש גדלים שונים ורמות אבזור משתנות.

מבחינת הסדרי התשלום, כדאי לברר אילו מסלולים מציעה ההנהלה. לרוב, ניתן לבחור בין שיטת הפיקדון והשכירות החודשית לבין שכירות מוגדלת עם פיקדון מצומצם או ללא פיקדון כלל. יש לברר, כמובן, שהמקום פועל תחת כל האישורים ונמצא בפיקוח. בנוסף, נזכיר שחלק מהשירותים כלולים בעלות שנקבעה מראש וישנם גם שירותים ופעילויות שכרוכים בתשלום נפרד (תשלומי רשות, לבחירה).

דיור מוגן "רעות" קרית ביאליק

דיור מוגן רעות הוותיק, שהוקם בשנות השישים, נמצא בקריית ביאליק ברחוב ויצמן בעיר. המקום פועל תחת פיקוח ועם רישיון מתאים והוא מספק סביבה נעימה לבוגרים, בני גיל הזהב, שנמצאים במצב עצמאי. חלק גדול מהדיירים במקום הינם עולים חדשים ממדינות שונות. ברעות לא קיימת מחלקה סיעודית.

בית הדיור המוגן מצוי באזור נאה ומרכזי, לא רחוק ממפרץ חיפה, בקרבה לגינות מטופחות וסמוך למרכז קניות שוקק. הסביבה מאופיינת בפסטורליות נעימה, שקט ושלווה.

בין השירותים שניתן לקבל בדיור מוגן רעות ניתן למצוא מגוון רחב של חוגים ופעילויות, פעילות גופנית ושיקומית, מגוון של הרצאות, סיורים, פעילות חברתית במועדון, ארוחות, תחזוקה וניקיון. במקום פועלת גם ספריה וישנן פינות הסבה נאות לרווחת הדיירים ומבקרים.

תנאי המגורים במקום נוחים וכוללים כמה עשרות יחידות דירות נאות בגדלים שונים, חדר וחצי או שני חדרים לרבות מטבח מאובזר וחדר רחצה. הצוות המקצועי במקום כולל מטפלים ומטפלות אנשי משק, עובדים סוציאליים, אחיות ומתנדבים.

כתובת: ויצמן 5, קרית ביאליק

עוד בתי דיור באיזור הצפון:

דיור מוגן בקרית מוצקין

דיור מוגן בקרית טבעון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר