דיור מוגן בקרית מוצקין – לגור ליד משפחה וחברים

דיור מוגןעבור תושבי קריית מוצקין והקריות בכלל עומדות כמה אפשרויות של דיור מוגן, מסוגים שונים. דיור מוגן בקרית מוצקין עשוי להתאים לאוכלוסיות ברמות תפקוד שונות. בין היתר יש אפשרות לדיור מוגן לעצמאיים, דיור מוגן תומך, דיור מוגן סיעודי ואפילו כזה שמשלב מצב סיעודי מורכב.

כאשר בוחרים את בית הדיור המוגן צריך לחשוב הן על המצב הנוכחי של האדם הבוגר והן על מצבו הצפוי בעוד שנים מספר. מקומות שמספקים שירות משלוב, עם אגף לעצמאיים ועם מחלקות לסיעודיים יכולים להציע פתרון לטווח הארוך.

כאשר בוחנים את האפשרות של דיור מוגן בקרית מוצקין ראוי לבדוק את רמת המתקנים ואופי השירותים המוענקים לכל הדיירים.

דרך טובה לברר זאת היא להגיע לביקור התרשמות, לרבות שהות לתקופת ניסיון. דבר זה כרוך לרוב בעלות מסוימת, אך היתרון שבכך ברור. מומלץ מאוד להרבות שיחה עם דיירים וותיקים ולקבל גם פירוט מלא של סדר יום יומי ושבועי.

חשוב לשים לב שניתן לבחור יחידות דיור בגדלים שונים, בהתאים לצורך ולהעדפות. לצד יחידות בסיסיות ליחיד יש גם יחידות מורחבות ויש גם יחידות בסטנדרטים מגוונים לזוגות שמחפשים פתרון לשניים. לפני שחותמים על חוזה מומלץ לבדוק היטב אילו שירותים מסופקים ללא תוספת מחיר ואילו שירותים הינם שירותי רשות שמצריכים עלות נוספת.

בית בלב קרית מוצקין

רשת בית בלב, מיסודה של מכבי שירותי בריאות מפעילה דיור מוגן גם בקרית מוצקין. שמו המלא של המקום הוא בית אילדן וכתובתו המלאה היא קריית מוצקין, רחוב החשמונאים מספר 76.

על פי הנהלת המקום, עבר בית אילדן מהלך של הרחבה, על מנת שיוכל לספק מענה טוב יותר לאוכלוסייה גדולה יותר, וזאת בלי לפגוע בטיב השירות.

ראוי להדגיש שהמקום מספק סביבת מגורים איכותי, חמה ותומכת לבני הגיל השלישי אשר מאופיינים בשמחת חיים ויכולת תפקוד עצמאית. כל זאת לצד מחלקות נפרדות שבהם תנאים מתאימים לאנשים שסובלים מקשיי תפקוד או ממגבלות שונות.

לרשות הדיירים עומדות לא רק יחידות דיור נאות, ליחידים או לזוגות, בסטנדרט גבוה, אלא גם מגוון רחב של פעילויות תרבות, איכות חיים ופנאי. בין המתקנים ניתן למצוא לובי נאה, פינות ישיבה מטופחות, גינות ירוקות עם צל, ספריה רחבת ידיים, חדרי פעילויות, מחשבים וחוגים, בריכת שחיה, חדר כושר, בריאות וספא, פינות קפה. במקום מתקיימות באופן שוטף פעילות חברתית, חוגים, הרצאות, מופעי בידור, קונצרטים, הרצאות ועוד.

יש לציין שהמתחם כולו שמור ומאובטח, לכל דייר מותקנים אמצעי ניטור כגון לחצני מצוקה ובנוסף מסופקים לכל אחד שירותים על פי הצורך – שליחת דואר, משיכת כספים, ניקיון החדרים, כביסה, ארוחות, חלוקת תרופות. עבור הדיירים שזקוקים לטיפול מצויות מחלקות מאובזרות לטיפול סיעודי, עם אנשי צוות רפואי, רופאים, אחיות, מרפאים בעיסוק, עובדים סוציאליים ועוד.

ישנה אפשרות גם לדיור מוגן תומך, לדיירים שאינם עצמאיים באופן מלא אך כאלה שיכולים לתפקד היטב תוך קבלת סיוע מצומצם. כך ניתן להגיע לאיכות חיים גבוהה יותר ושביעות רצון טובה יותר.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר