דיור מוגן ברמת גן – לגור במרכז העניינים!

דיור מוגןבתי דיור מוגן ברמת גן מיועדים לאוכלוסיות מגוונות. כמו ביתר חלקי הארץ, לרוב הם פונים לפנסיונרים בריאים בדרך כלל, כאלה שיכולים לנהל חיים עצמאיים ומעוניינים להעביר את ימיהם בסביבה תומכת מבחינת מגורים וגם מבחינה של שירותים קהילתיים וחברה.

בחלק מבתי הדיור יש מקום לא רק לעצמאיים אלא גם לאנשים הזקוקים לסיוע בחלק מפעילויות היום יום ויש גם שמציעים שירותים לאוכלוסיית הסיעודיים.

עבור אלה השואלים את עצמם לגבי רמות המחירים של דיור מוגן ברמת גן, הרי שהדבר תלוי בכמה משתנים – סוג הדירה שבה בוחרים, סוג השירותים המועדפים, מצבו של הדייר ומנגנון התשלום. במרבית המקרים ניתן לבחור בין דירה ליחיד או לזוג, אך גם כאן יש גדלים שונים.

במקביל, כל אחד מעדיף לרכוש שירותים משלימים לפי בחירתו, וזאת מעבר לשירותי תחזוקה ושירותים בסיסיים אחרים המוענקים לכל הדיירים גם יחד.

מטבע הדברים, העלות היקרה ביותר נופלת על כתפי הדיירים המצויים במצב סיעודי והמחיר הנוח יותר – על אלה שמצבם הרפואי מאפשר להם ניהול חיים עצמאיים.

גן בעיר

בית הדיור המוגן מצוי בסמיכות למרכזי קניות, מתחמי בילוי ותרבות, פארקים מוריקים, בתי קפה וכיוצא באלה. המקום מתאים מאוד לאנשים מבוגרים עצמאיים, שכן הוא מציע מגוון רחב של פעילויות לרווחת הדיירים.

בבית הדיור המוגן מעל 100 יחידות דיור, בגדלים שונים בהתאם להעדפות הדיירים. ככלל, יחידות הדיור בנויות כך שהן פונות לעבר שטחים ירוקים, מוארות היטב ויש בהן אבזור עשיר, מטבח, חדר רחצה ועוד. ניתן לבחור בין דירת חדר (סטודיו), דירת שני חדרים או שלושה חדרים.

לדיירים מוצעות פעילויות תרבות ופנאי עשירות, על בסיס יומי. בין היתר עורכים גם טקסים ואירועים מיוחדים, לכבוד החגים ולכבוד תאריכים אחרים בעלי משמעות.

בנוסף, קיימים פעילויות שוטפות כגון התעמלות, הרצאות, קונצרטים, הצגות, מלאכת יד ועוד. מעת לעת מאורגנת גם פעילות מחוץ למתחם הדיור המוגן למשל יציאה לטיולים משותפים. חלק מהפעילויות כרוך בתשלום נוסף.

לרשות הדיירים עומד צוות מקצועי רחב הכולל מדריכים, רופאים, אחיות, עובדים סוציאליים ועוד.

כתובת: דוקטור כהן 12, רמת גן

בית הורים ע"ש אניטה מילר-כהן

בית הדיור המוגן בית הורים ע"ש אניטה מילר כהן שוכן ברמת גן, שכונת רמת חן. המקום נוסד במקורו עבור אנשים בני הגיל השלישי, יוצאי מרכז אירופה אך כיום ניתן למצוא במקום גם אוכלוסייה מארצות מוצא נוספות.

בית ההורים מיועד לאנשים שנמצאים במצב גופני מגוון – בין היתר יש במקום דיירים עצמאיים במסגרת דיור מוגן, דיירים הזקוקים לעזרה חלקית (דיור תומך) וכן גם דיירים במצב סיעודי שנמצאים במחלקה המספקת להם את כל צרכיהם.

מיקומו של מתחם בית ההורים מאפשר לו להציע שקט ושלווה לצד שירותים עירוניים ברמה גבוהה. במקום נמצא בית קפה מיוחד ומתנהלים פעילויות תרבות וחברה עשירות. חוגים, הרצאות, טיולים וקונצרטים הם דוגמאות לחוגי הפנאי וההעשרה. במקום יש גם ספריה, חדר מועדון ועוד.

בבית ההורים מגוון חדרים לבחירה – חדרים ליחיד ולזוג. בכל חדר מטבחון עם מקרר, חדר רחצה, מיזוג, ארונות, טלפון ועוד. יש לציין ששירותי רפואה נרחבים ניתנים לדיירים לרבות שירותי רופא ואחיות, ריפוי בעיסוק, עבודה סוציאלית, תזונאית ועוד.

כתובת: רזיאל 28, רמת גן

בתי דיור נוספים בעיר:

דיור מוגן בתל אביב

דיור מוגן ברמת גן

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר