דיור מוגן ברמת השרון – דיור ברמה הכי גבוהה שיש!

דיור מוגןמבוגרים בני הגיל השלישי מביעים עניין באפשרות של דיור מוגן ברמת השרון בין אם הם תושבי העיר ובין אם הם מגיעים מחוצה לה. בין אפשרויות הדיור המובילות ניתן למצוא את מגדלי הים התיכון וכן את בית בלב, שתי רשתות ידועות וותיקות למדי.

כמו במקומות אחרים בארץ, דיור מוגן ברמת השרון מספק לדיירים יחידות דיור פרטיות המיועדות לעצמאיים וכן אפשרויות דיור ייעודיות המיועדות לאנשים הזקוקים לעזרה חלקית או לטיפול וסיוע של עשרים וארבע שעות ביממה.

בתי הדיור המוגן מציעים סוגים שונים של יחידות דיור, ליחידים או לזוגות. בנוסף, מוצעים שירותים נוספים כתחזוקה וכביסה, פעילויות חברתיות ועוד.

יש לציין שניתן לקבל מגוון רחב של תנאי תשלום, במסלולים שונים כגון תשלום של פיקדון מראש, דמי אחזקה ושכירות ללא פיקדון ועוד.

מגדלי הים התיכון

רשת בתי הדיור מגדלי הים התיכון מפעילה בית דיור איכותי גם ברמת השרון. בית דיור מוגן זה מצוי בסביבה נאה ומטופחת ברחוב הנצח 23 בעיר. אזור בית הדיור המוגן מאופיין באווירה ירוקה, נעימה ושקטה, אך עם זאת בקרבה לכל השירותים העירוניים כגון מסעדות ובתי קפה, חנויות נאות וכיוצא באלה.

בית דיור מוגן זה שברמת השרון מציע סוגים שונים של יחידות דיור בעיצוב יוקרתי. בין היתר ניתן לבחור יחידות ליחיד או לזוג, וכן יחידות מפוארות שהן למעשה דירות מרשימות בכל קנה מידה. יחידות הדיור כוללות מיזוג ומטבח, ארונות וחדרי רחצה וכן מרפסות שמש. לדיירים שמורה גם חניה אישית למעוניינים.

המתחם הכללי של מגדלי הים התיכון כוללים אולמות למופעים והצגות, חדרי התעמלות ופעילות, בית כנסת ומסעדה, קפיטריה וספרייה, חדר כושר ובריכה ועוד. מתחם הדיור המוגן שמור ומאובטח עשרים וארבע שעות ביממה. על פי פרסומים רשמיים מפעיל בית הדיור המוגן לא רק מרפאה שגרתית אלא גם מתחם של טיפולי בריאות אלטרנטיביים וזאת לצד ספא מפנק ובריכה שבה מתקיימים גם שיעורים וטיפולים מיוחדים.

ראוי לציין שלצד דיירים עצמאיים, שמנהלים אורח חיים פעיל ומלא בבית הדיור המוגן ומחוצה לו מציע המקום גם מענה מתאים לדיירים שאינם עצמאיים באופן מלא. שירותים אלה – דיור מוגן משלים, מסייעים לדייר לשמור על קשרים חברתיים ולהשתתף בפעילויות שונות ומהנות.

כתובת: הנצח 23, רמת השרון

בית בלב

רשתי בתי הדיור המוגן בית בלב, מיסודה של מכבי שירותי בריאות מפעילה בית דיור מגון ברמת השרון לצד בתי דיור במקומות נוספים בארץ. על פי פרסומי הרשת, אין צורך להיות חברי הקופה על מנת להצטרף כדיירים.

בית הדיור המוגן מציע לדיירים שירותים נרחבים ופעילויות מגוונות. בין היתר ניתן לקבל במקום טיפולים רפואיים שונים, להשתתף בפעילויות תרבות ופנאי וכל זאת במתחם שמור ומאובטח, מתוחזק ונאה. לדיירים מסופקים שירותי תחזוקה וניקיון וכן שירותים נוספים לפי בחירה.

לצד דיירים עצמאיים, שמנהלים את חייהם ללא צורך בקבלת עזרה מציע בית הדיור המוגן גם מחלקה סיעודית. במחלקה זו משתכנים אלה הזקוקים לטיפולים שונים המסופקים להם על ידי מומחים כגון רופאים ואחיות, עובדים סוציאליים ומטפלים שונים. בתווך נמצאת מחלקה לדיירים עצמאיים למחצה שזקוקים לתמיכה מסוימת אך מסוגלים לנהל בתוך כך שגרת חיים עצמאית למדי.

המקום מספק דירות בגדלים שונים, ליחיד או לזוג. בכל דירה מטבח ופינת אוכל, מיזוג אוויר, חדר רחצה, טלפון, לחצן מצוקה ועוד. מחוץ לדירות מסופקת לדיירים מעטפת של שירותים כגון בית קפה ומסעדה, שירותי טיפוח ויופי, חלוקת דואר, שירותי ניקיון וכביסה ועוד. בין אירוע התרבות והפנאי מוצעים הרצאות וחוגים, מסיבות ואירועים וכן גם טיולים בישראל ואף מחוצה לה.

כתובת: יהודה הנשיא 52, רמת השרון

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בהרצליה

דיור מוגן בכפר שמריהו

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר