דיור מוגן ברעננה – הדיור האיכותי והטוב ביותר!

דיור מוגןרעננה נחשבת על ידי רבים וטובים לאחת מהערים שמספקות את איכות החיים מהגבוהות ביותר בארץ. מכיוון שכך, אך טבעי הוא לצפות שגם דיור מוגן ברעננה יפעל בצורה דומה. אכן, כאשר נכנסים לעובי הקורה מגלים שגם בהיבט זה רעננה תופסת מקום מכובד ומעניקה לתושבים בני הגיל השלישי שירות ויחס ממעלה ראשונה.

כאשר בוחרים דיור מוגן ברעננה חשוב מאוד להתאים בין המקום הנכון לבין מצבו הבריאותי והנפשי של האדם הבוגר. גם ברעננה, כמו במקומות אחרים בארץ, ניתן למצוא סוגים שונים של דיור מוגן. בין היתר יש מקומות שמתאימים לדיירים עצמאיים, אחרים מתאימים לדיירים שזקוקים לתמיכה חלקית (דיור מוגן תומך) ויש שכוללים טיפול סיעודי, לעיתים גם עם טיפול מורכב ושירותי החלמה.

לפני שבוחרים בית דיור מוגן ברעננה כדאי מאוד לבדוק אילו שירותים ניתנים, מהם תנאי המגורים, איזו אוכלוסייה ניתן למצוא במקום, האם ישנם צירי תחבורה קרובים, פארקים וכיוצא בזה.

חשוב גם לתת את הדעת לשאלת העלות שכן יש הבדלים רבים בין מרכזי דיור שונים. לצד מקומות שמציעים חוויית מגורים בסיסית יותר, יש כאלה שמציעים שירותים ברמה גבוהה יותר, דבר שבא לידי ביטוי גם בעלות שמורכבת משילוב של פיקדון חד פעמי עם דמי שכירות בכל חודש.

אחוזת בית

בית הדיור המוגן אחוזת בית שוכן סמוך למקום ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות ומתחמי תרבות, בתי קולנוע ועסקים, שירותי בריאות ותחבורה ציבורית. ראוי לציין שבית הדיור המוגן מצוי בקרבה רבה גם לפארק הנעים והנאה של רעננה.

אחוזת בית נחשבת על ידי רבים לבית דיור אקסקלוסיבי, לאנשים בני הגיל השלישי שמעוניינים בסביבה חברתית עם פעילות פנאי ועם אירועים חברתיים ואיכות חיים. אכן, אחוזת בית מספקת את כל אלה כמו גם יחידות דיור איכותיות ומרווחות, אבל המקום מיועד לספק גם את צרכיהם של דיירים שאינם עצמאיים באופן מלא.

לצד החלק שמיועד לדיירים עצמאיים ופעילים מציעה אחוזת בית גם אופציה של דיור תומך, המיועדת לאנשים הזקוקים לעזרה בפעילויות מסוימות אך יכולים לתפקד בתוך כך בצורה טובה מאוד.

במקביל, קיימת גם מחלקה סיעודית לאנשים שזקוקים לסיוע ולעזרה גם בביצוע פעולות בסיסיות. בין אם מדובר על דיירים עצמאיים ובין אם מדובר על כאלה הזקוקים לתמיכה או לטיפול סיעודי, המגורים הם ברמה גבוהה והסביבה החברתית, הליווי והתמיכה החשובים לא פחות מעניקים איכות חיים ושביעות רצון בגיל המבוגר.

אחוזת בית מציעה לדיירים העצמאיים סביבת מגורים ברמה גבוהה ביותר. יחידות הדיור הן למעשה דירות לכל דבר, אשר ניתן לעצב אותן באופן אינדיבידואלי בכדי להרגיש ממש בבית. בין היתר ניתן לבחור בדירות ליחידים ובדירות לזוגות, דירות רגילות או דירות גן, דירות סטודיו וכן דירות בנות שניים או שלושה חדרים.

בין השירותים שמקבלים הדיירים השונים ניתן למצוא ארוחות שף מלאות, מועדון כושר, בריכה וחוגי פעילות גופנית ותנועה, פעילויות פנאי, חוגי מחשבים, ספריה מגוונת, פעילות אומנותית, מכון יופי ומספרה, שירותי רפואה הניתנים במרפאה משוכללת, אבטחה צמודה, טיולים וסיורים, הצגות והופעות, בית כנסת פעיל, אזורים ציבוריים מתוחזקים ופינות חמד נאות ומגוונות.

עזריאלי רכשה את דיור מוגן אחוזת בית ברעננה

במרץ 2016 רכשה קבוצת עזריאלי את אחוזת בית ברעננה בכ-55 מיליון שקלים ובכך מחזקת את מעמדה כמחזיקה בבתי דיור מוגן מובילים בישראל.

אחוזת בית ממוקם בדרום-מערב רעננה, סמוך לכביש 531 ולתחנת הרכבת המתוכננת קרוב למקום, כך שמסתמן שזו השקעה משתלמת.

הבית כיום כולל כ-330 יחידות ו-2 מחלקות סיעודיות.

כתובת: אחוזה 269, רעננה

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בכפר סבא

דיור מוגן בהרצליה

דיור מוגן בכפר שמריהו

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר