דיור מוגן בתל אביב – לגור ולחיות את העיר הגדולה!

דיור מוגןלכל מי שרוצה מגורים ברמה גבוהה אך בלי לעזוב את העיר הגדולה, לכל מי שרוצה ליהנות משירותים איכותיים לבני גיל הזהב הבוגרים, מתאימה מאוד האפשרות של דיור מוגן בתל אביב.

מסגרת זו, של דיור מוגן בתל אביב, כוללת בתוכה אפשרויות שונות שכן בעיר הגדולה יש כמה וכמה בתי דיור מתאימים וברמה גבוהה. בתי דיור אלה מתאימים לאוכלוסיות שונות – דתיים וחילוניים, יחידים וזוגות.

בתי הדיור המוגן פונים בראש ובראשונה לאוכלוסיית המבוגרים העצמאיים. עם זאת, בחלק מהמקרים יש גם מחלקות לכאלה הזקוקים לעזרה, לסיעודיים או למי שזקוק למטפלת צמודה. בכל בתי הדיור שפע של שירותים ופעילויות פנאי ותרבות, שירותים רפואיים שונים, שירותי תחזוקה וכן שירותי בחירה למעוניינים בכך למשל באספקת מזון מבושל, כביסה וכיוצא בזה.

מגוון הדירות גדול ונע בין דירות חדר לבין דירות של שלושה חדרים לזוגות. גם מסלולי התשלום נרחבים מאוד ומעת לעת מוצעים מבצעים מיוחדים. בין היתר ניתן לבחור במסלולים עם פיקדון, מסלולים ללא פיקדון ותשלום חודשי מוגדל וכן מסלולי תשלום מעורבים.

בית שלום – דיור מוגן לציבור הדתי לאומי

דיור מוגן בית שלום הינו דיור מוגן לציבור הדתי – לאומי. בית הדיור נמצא באזור מצוין, במרכז תל אביב. זהו אזור מוצלח, סמוך מאוד למרכזי קניות, בילוי ושירותים וכן לחוף הים. גם מתחמי תרבות רבים יש באזור ולמעשה במרחק קצר, לעיתים אפילו בהליכה, יש כל מה שהלב יכול להשתוקק לו.

מבחינה חברתית, בית הדיור המוגן בית שלום מציע חיי קהילה עם אוריינטציה דתית, המיועדת לכל מי שאורח חייו הוא דתי – מסורתי – לאומי. כל מי שתפילות וזמירות, חגים וסעודה שלישית, קידוש והבדלה הם חלק חשוב מחייב ימצא במקום את האווירה אותה הוא מחפש. מטבע הדברים, בית הכנסת הוא מרכז מקומי חשוב.

בית שלום מציע לדיירים סוגים שונים של דירות, לבחירה. בין האפשרויות ניתן למצוא דירות ליחיד בגדלים שונים וכן יחידת דיור גדולה יותר, המתאימה לזוגות. על פי הנהלת המקום, החדרים מוצעים באבזור עשיר, עם מרפסת צמודה.

בין סוגי הפעילויות שמוצעות לדיירים ניתן למצוא חוגי התעמלות, קרמיקה, מלאכת יד, סרטים, קונצרטים, סדנאות זיכרון, זמרה, וכמובן גם פעילויות בתחומי הרוח והדת. מדרשי חז"ל, שיעורי תנ"ך, גמרא, פרשת השבוע ועוד.

כחלק מהדאגה לדיירים מצוי בבית הדיור צוות רפואי, רופאים ואחיות, פיזיותרפיסטים, מומחי תזונה וריפוי בעיסוק.

כתובת: שי"ר 2, תל אביב

ג'ני ברויאר – דיור מוגן לציבור הדתי לאומי

בית הדיור המוגן ג'ני ברויאר שוכן בתל אביב, בשכונת יד אליהו הנעימה, המספקת שפע של שקט ושלווה. לא הרחק מהמקום ניתן למצוא פארקים נעימים, מרכזי קניות ועוד.

בית הדיור המוגן מתאים במיוחד לכל מי שאורח חייו נע על הציר של אהבת הארץ, ציונות ואורח חיים דתי. בין הפעילויות שבמקום ישנם כאלה בעלי אופי ציוני דתי ויש כאלה בעלי אופי כללי יותר. לדיירים מוצעים פעילויות וחוגים, טיולים וקונצרטים, התעמלות והרצאות, ספרים ועיתונים. לצד הרצאות מרתקות פעילויות מוזיקליות מושם דגש גם על פעילויות כגון שיחות בענייני פרקי אבות, שיחות והרצאות עם רבנים, שיעורי תנ"ך מעמיקים ועוד.

אפשרויות המגורים במקום מגוונות ותלויות במצב המשפחתי ובהעדפה של הדייר. ישנן דירות המיועדות ליחיד (בגדלים שונים) ויש גם יחידות לזוג. כל יחידת דיור כוללת מטבחון, חדר רחצה, מיזוג אוויר ועוד.

לרשות הדיירים עומדים גם שירותי בריאות נרחבים, לרבות רופאים, אחיות ומטפלות וכן עובדת סוציאלית.

כתובת: מרגולין 4, תל אביב

עד 120

בית הדיור המוגן עד 120 בתל אביב נמצא בשכונת רמת החייל האיכותית. בתור בית דיור מוביל, הוא מציע לדיירים מבנה מרשים ובו קפיטריה, אולמי תיאטרון והרצאות, ספריה, חדר כושר ובריכה, מתחם בריאות נרחב, חדרי חוגים, בית כנסת ועוד. המקום מאובטח ומציע גם חניה מקורה.

בין אפשרויות הדיור במקום ניתן למצוא דירות בגודל בינוני, בנות חדר וחצי וכן דירות גדולות יותר. קיימת אפשרות לבחור גם בדירה גדולה במיוחד בת 3 חדרים, עם מרפסת רחבת ידיים. כל הדירות מאובזרות ומעוצבות בצורה נאה וניתן למצוא בהן מטבח ומקלחת, ארונות קיר ורצפת פרקט, מכונת כביסה ועוד.

בית הדיור, המיועד בעיקר לאוכלוסיית המבוגרים העצמאיים והאיכותיים, מציעה גם מגוון רחב של פעילויות, לרווחת הדיירים. בין היתר ניתן לקחת חלק בפעילויות ספורט וכושר, הרצאות, פעילויות מוזיקליות, הצגות, טיולים, פעילויות יצירה ועוד.

כתובת: ראול ולנברג, 32

בית גיל הזהב

בית הדיור המוגן בית גיל הזהב שוכן בתל אביב, סמוך ליד אליהו. בית הדיור מתאים במיוחד לדיירים עצמאיים, והוא מציע לדיירים שפע של פעילויות ותחומי עיסוק ועניין. יש לציין שיש במקום גם מחלקה סיעודית. שירות ראוי לציון שניתן לדיירים הוא שירות של דיור מוגן תומך, למי שנחשב לעצמאי אך זקוק לסיוע בתחומים מסוימים.

בין היתר מציע בית הדיור גיל הזהב סוגים שונים של דירות באבזור עשיר אך מושם דגש גם על חיי חברה וקהילה עשירים. בין היתר מוצעות פעילויות כגון ריקודים, משחקי קלפים, השתתפות בטיולים, מועדון ספורט וכושר. בנוסף ניתן למצוא במקום מסעדה וכן גם פעילויות נוספות כגון טיולים.

יחידות הדיור המוצעות לדיירים הן מגוונות באופיין. היחידות כוללות שירותים ומטבח, ארונות קיר וטלפון, אינטרקום פנימי ועוד. בין היתר ניתן לבחור בין דירת סטודיו, דירה מוגדלת או דירות גדולות במיוחד – לזוגות.

בבית הדיור קיימת מרפאה פרטית, שנועדה לספק שירותים נוספים, מעבר לאלה הניתנים על ידי קופת החולים בה מבטוח הדייר.

כתובת: רחוב משה דיין 66 (פינת לה גארדיה)

משען פיכמן

בית הדיור המוגן משען פיכמן שוכן באיזור שקט מחד אך מרכזי מאידך. קל מאוד להגיע לכל מקום, למרכז העיר למרכזי קניות, לחוף הים ועוד. בקרבת מקום ישנם מרחבים ירוקים ונעימים לטיול ולישיבה.

בבית הדיור משען פיכמן סוגים שונים של אפשרויות דיור. בין היתר ניתן למצוא יחידות בנות עד שני חדרים. בכל דירה מזגן, כיריים, חדר רחצה, חדר מגורים ועוד. בקומפלקס הכללי נהנים הדיירים משירותי מספרה, חדר כושר, ספריה, אולמות תרבות, חדרי מחשבים, צרכנייה ועוד.

בין הפעילויות מהם נהנים הדיירים ניתן למצוא חוגים של התעמלות, מופעים שונים, פעילויות אומנותיות, מחשבים, ריקודים, הרצאות, קונצרטים, טיולים משותפים ועוד.

בית הדיור המוגן נועד מטבעו לאנשים עצמאים אך עם זאת ניתן למצוא מענה גם לדיירים שנמצאים במצב סיעודי או כאלה הזקוקים לסיוע ותמיכה ברמות שונות. יש לציין שכחלק מרשת משען ישנם הנחות לחברי הסתדרות ביחס לעלות המגורים והשהייה במקום.

כתובת: רחוב פיכמן 4, תל אביב

משען אפקה

בית הדיור המוגן משען אפקה שוכן בשכונת אפקה היוקרתית. בית הדיור המוגן פונה לאוכלוסייה איכותית, עצמאית ובמגוון גילאים. יש לציין שבמקביל, ניתן למצוא מענה לרמות תפקוד שונות, לרבות דיור תומך לשילוב מגורים עם מטפלת צמודה.

בין אפשרויות הדיור ניתן למצוא כמה אפשרויות – דירות חדר, חדר וחצי, שניים או שלושה חדרים. בכל דירה אבזור עשיר, מקרר, כיריים, מיזוג, טלפון, מערכת מצוקה ועוד.

מתחם משען אפקה מציע פעילויות תרבותיות ואחרות, במגוון רחב. בין היתר ניתן לבלות בספריה, בחדרי מחשבים, במכון הכושר או במסעדה. עוד יש במקום סניף בנק, מכון יופי, בית כנסת ועוד. לרווחת הדירים מוצעים חוגים שונים ומגוונים כגון חוגי כושר ופעילות, שפות, אומנויות, זימרה, ועוד.

כחלק מרשת משען, מוצעים מחירים מיוחדים לחברי ההסתדרות.

כתובת: שלונסקי 6, תל אביב

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן ברמת גן

דיור מוגן בבני ברק

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר