דיור מוגן בפתח תקווה – להמשיך לגור בסביבה המוכרת לנו

דיור מוגןתושבי פתח תקווה והסביבה אינם צריכים ללכת רחוק כאשר הם מחפשים אפשרות טובה של דיור מגון בסביבה מוכרת.

דיור מוגן בפתח תקווה כולל בתוכו כמה אפשרויות טובות כגון נוף המושבה או בית האבות הוותיק ליאון רקנאטי, אשר מוכר כבית דיור מוגן לעניין חוק הסיעוד.

בית דיור בפתח תקווה, לכל סוגיו אינו נופל ברמתו מבתי הדיור הידועים ביותר בארץ. בתי דיור אלה מעניקים שפע של פעילויות ואירועי תרבות לקשישים עצמאיים וצעירים ברוחם כמו גם פתרונות מתאימים לאנשים הסובלים מבריאות לקויה או מירידה ביכולת התפקוד.

בבתי הדיור השונים בעיר ניתן למצוא מגוון רחב של יחידות דיור, לכל המעוניין, כאשר יש כאלה שמתאימות ליחידים ויש שמתאימות בעיקר לזוגות. מבחינת אפשרויות התשלום, קיימות כמה שיטות ובהן אפשרות לתשלום פיקדון עם שכירות מופחתת, שכירות מוגדלת ללא פיקדון ועוד.

נוף המושבה

בית הדיור המוגן נוף המושבה בפתח תקווה הוקם במקום מרכזי, בקרבת מקום לטיילת ומדרחוב, חנויות למוצרי מזון ובתי תרבות. עם זאת השכיל המקום לספק דיור שליו לאוכלוסיות מגוונות של בני גיל הזהב.

על פי הנהלת המקום, הרי שהוא מתאים לדיירים עצמאיים מחד ותשושים או סיעודיים מאידך. עבור כל אחד מהדיירים מצוי הטיפול המתאים למצבו וכל אחד נהנה ממגוון רחב של שירותים, אירועים ופעילויות.

על מנת לספק לדיירים את כל הדרוש להם ניתן למצוא בנוף המושבה אנשי מקצוע כגון רופאים ואחיות, מטפלים, מרפאים בעיסוק, עובדים סוציאליים וכיוצא באלה. כל זאת בנוסף למפעילים המגיעים לטובת הנחיית פעילויות שונות. מלבד דיור מוגן, תומך או סיעודי מספק המקום אפשרות של דיור לתקופות זמן קצובות וקצרות, למעוניינים.

מתחם נוף המושבה כולל חדרי פעילויות שונים, בית כנסת, גינה נאה, ספריה, חדר אוכל, קפיטריה. למעוניינים מוצעים חוגי ספורט והתעמלות, הרצאות וטיולים ועוד שפע של אירועים מיוחדים. שירותים של תחזוקה, ניקיון ובישול מסופקים גם הם.

יחידות הדיור מגוונות באופיין ומתאימות הן לדיירים יחידים והן לזוגות. מחלקות נפרדות מיועדות לזקוקים לטיפול מיוחד וצמוד של עשרים וארבע שעות ביממה.

כתובת: פינסקר 6 בפתח תקווה

ליאון רקנאטי

בית הדיור ליאון רקנאטי שבפתח תקווה פועל מזה עשרות שנים. מיקומו מאפשר לדיירים ליהנות מסביבה שקט, מגורים עם אנשים ברמה גבוהה ושירותים מגוונים הניתנים על ידי עובדי המקום ועל ידי מדריכים ומנחים שונים המגיעים בכדי להעביר פעילויות שונות.

משכנו של בית הדיור המוגן מצוי ברחוב איינשטיין 23 בפתח תקווה, בשכונת קריית מטלון. בית ליאון רקנאטי מציע מגורים ברמה גבוהה לבני הגיל השלישי, במספר מחלקות שונות. מחלקת העצמאיים נועדה למבוגרים בעלי תפקוד מלא או כמעט מלא, אשר אינם זקוקים לליווי ולעזרה של אדם אחר. מחלקות נוספות מיועדות לאנשים שמצבם מוגדר כ"תשוש" או סיעודי. במחלקות אלה ניתן טיפול מתאים, לכל אחד בהתאם למצבו הגופני או הנפשי.

עבור העצמאיים מספק בית הדיור המוגן שפע פעילויות מהנות ומעשירות. פעילויות אלה, שמרביתן מבוצע בחברותא, תורם להרגשת השמחה והמשמעות שבחיים. בין היתר ניתן להשתתף בטיולים מהנים, בהרצאות והצגות, חוגים והופעות, שיעורי התעמלות ואומנות, חוגי מחשבים וחוגי העשרה נוספים.

מרבית הדיירים הינם יוצאי ספרד ומדינות הבלקן, עובדה בעלת משמעות רבה בזכות התרבות המיוחדת וההווי המשותפים. בית הדיור המוגן פועל ליצירת אירועי תרבות בעלי עניין עבור הדיירים בשפת הלאדינו. דבר זה מתבטא בין השאר גם בבית כנסת מיוחד, בעיתון מקומי ועוד.

החדרים הנעימים מוצעים בסגנונות שונים, ליחידים ולזוגות. בין השאר ניתן לבחור בחדרים צמודי קרקע, חדרים עם מרפסת שמש, יחידת דיור בת שני חדרים, מרווחת במיוחד.

כתובת: איינשטיין 23 בפתח תקווה

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תשושי נפש והיחס המיוחד במרכזי דיור מוגן: כך תתאימו את הדיור המוגן למצב ההורה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר