דיור מוגן בבת ים – דיור מוגן לאוכלוסיית בני הגיל השלישי

דיור מוגן בבת ים

דיור מוגן בבת ים

לתושבי בת ים והסביבה ישנן כמה וכמה אפשרויות טובות של דיור מוגן. בין יתר האפשרויות של דיור מוגן בבת ים ראוי להזכיר את רשת מגדלי הים התיכון שלה מתחם מגורים סמוך לים וכן את משכנות פז, שמציעים מלבד דיור מוגן גם אפשרות מגורים זמנית, לתקופות קצרות.

כמרבית מתמחי הדיור המוגן, גם בתי דיור מוגן בבת ים מציעים שפע של פעילויות העשרה ופנאי לרווחת הדיירים.

סוגי יחידות הדיור כוללים בחירה בין מגורים ליחיד או לזוג ביחידות דיור פרטיות. תנאי התשלום תלויים, כמובן, בסוג החדר בו בוחרים, בסוג שירותי הבחירה השונים וברמת היוקרה הכללית של המקום.

מגדלי הים התיכון

רשת בתי הדיור המוגן מגדלי הים התיכון מחזיקה בית דיור מוגן איכותי בם בבת ים. בית הדיור, ממוקם במקום מיוחד במינו. מתחם המגורים שנחשב למפואר ולמעוצב בטוב טעם שוכן סמוך מאוד לים כך שהדיירים נהנים מבריזה נעימה ומנוף יוצא מגדר הרגיל. עבור מי שחוף הים אינו מספיק לו מצפות שפע של פעילויות נוספות, במיוחד לדיירים שחלק ניכר מהם מנהלים אורח חיים עצמאי ומלא תוכן.

על פי פרסומים רשמיים של בית הדיור, מתחם מגדלי הים התיכון בבת ים נחשב לוותיק ביותר ושומר על מוניטין מצוין. מעל לשלושים שנה של פעילות ודיירים מרוצים אינם דבר של מה בכך. בין הדירות המוצעות ליחידים וגם לזוגות ניתן למצוא גדלים שונים, על פי הטעם והצורך. ניתן לבחור יחידה בת חדר אחד, שני חדרים או אפילו שלושה, כאשר בכולם ישנו אבזור עשיר ועיצוב נעים.

מחוץ ליחידות הדיור הפרטיות נהנים הדיירים ממגוון רחב של פעילויות. לרשות הדיירים עומדים חדרי פעילויות, מחשבים, ספריה, בריכה מחוממת, מרפאה, קפיטריה וחדר אוכל ואפילו מספרה. המקום מאובטח באופן שוטף ומתוחזק ברמה גבוהה כיאות.

על מנת להעביר את הזמן בנעימים מציעה ההנהלה לדיירים לקחת חלק בפעילויות של ספורט ופנאי, תרבות ובידור. חוגי זמרה וריקודם, קונצרטים והופעות, טיולים ועוד שפע של פעילויות נערכים מדי יום ביומו.

יש לציין שלצד רמת חיים גבוהה לדיירים בני הגיל השלישי הנהנים מבריאות וחיים עצמאיים יש גם אפשרות למגורים בהתאמה אישית לאנשים הזקוקים לסיוע ועזרה. במסגרת דיור מוגן משלים אפשר ליהנות מפעילויות, כיף והנאה בזכות טיפול צמוד על פי הצרכים.

מגדלי הים התיכון, סניף בת ים שוכן ברחוב הים 2, בת ים

משכנות פז

בית הדיור המוגן משכנות פז שבבת יום מציע מגוון רחב של שירותים לאזרחים בני הגיל השלישי. לצד שירותים של דיור מוגן עבור קשישים עצמאיים, ישנה גם אפשרות לשילוב של מגורים וטיפול במחלקה סיעודית לאנשים הזקוקים להשגחה מלאה ולטיפול סיעודי מלא.

נוסף לדיירים עצמאיים וסיעודיים המתגוררים במקום, כמקובל בבתי דיור מוגן מובילים אחרים, ישנה גם מחלקה מיוחדת שבה יכולים להתאכסן דיירים גם באופן זמני, ובהם גם כאלה שנמצאים בתקופה של התרפאות והחלמה עד להתחזקות הגוף והנפש. עוד מציע בית הדיור משכנות פז גם פתרונות על בסיס בית הבראה, אפילו לימים ספורים.

משכנות פז הינו בית דיור מוגן ייחודי כמו כל בית דיור מוגן ראוי לשמו, מציע המקום שפע של פעילויות עבור דיירים בריאים שרוצים לשמור על סגנון חיים פעיל ובריא.

לרשות הדיירים עומדים מתקנים שונים כגון מסעדה, אולמות אירועים וכנסים, הופעות ופעילות ספורט, משחקי חברה ועוד אירועים מגוונים נוספים.

מתחם המגורים מספק מלבד פעילות חברתית מגוונת ואירועים שונים גם סביבה בטוחה ונעימה, אפשרות לארוחות, שירותי תחזוקה וניקיון ואנשי צוות רפואיים המספקים תמיכה ועזרה.

דיור מוגן משכנות פז שוכן בשד' העצמאות 67, בת ים

בתי דיור מוגן נוספים באיזור:

דיור מוגן ביהוד

דיור מוגן בחולון

דיור מוגן בראשון לציון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר