דיור מוגן ברמת אפעל – להישאר קרוב לבית!

דיור מוגן ברמת אפעל

דיור מוגן ברמת אפעל

כל מי שגר ברמת אפעל והסביבה וזכה לאריכות ימים יוכל למצוא סביבת מגורים מושלמת לבני הגיל השלישי, לא הרחק מהבית. המדובר בבית דיור מגון מבית רשת משען הידועה והוותיקה, שמפעילה מתמחי מגורים איכותיים בכל רחבי הארץ.

דיור מגון ברמת אפעל מספק שירותים מגוונים, יחידות דיור בגדלים שנים, מאובזרות כיאות, שמתאימות גם ליחיד וגם לזוג. כמו מרבית מתחמי הדיור המוגן המובילים בישראל, גם דיור מוגן ברמת אפעל מתאים לפנסיונרים עצמאיים. בנוסף, ישנה מחלקה לסיעודיים אשר זקוקים לטיפול מתאים, באופן צמוד ורציף.

כמו באזורים אחרים בארץ, גם ברמת אפעל ניתן למצוא מסלולי תשלום מגוונים, שיכולים לאפשר מימון נוח ליחידים או לזוגות. בין האפשרויות השונות ניתן לבחור בתשלום של פיקדון בתוספת שכירות חודשית נוחה. לחילופין, ניתן לבחור באפשרות של תשלום ללא דמי פיקדון אך עם שכירות חודשית מוגדלת.

יש לציין שחלק מהשירותים הניתנים במסגרת דיור מוגן ברמת אפעל הינם רשות ולא חובה ויש לשלם עבורם תוספת תשלום. חלק אחר של השירותים כלול בתשלום הרגיל, כפי שמפורט בחוזה בין הדייר להנהלת המקום.

משען נווה אפעל

מתחם הדיור המוגן של משען שברמת אפעל (נווה אפעל) בנוי בצורה יוצאת דופן. יותר משזהו מתחם מגורים רגיל זהו כמעט כפר נופש, מקום יפה ונעים לעין, הטובל בירק ומספק אווירה מסבירת פנים ושלווה.

עבור מי שבוחר לעבור להתגורר במקום מצפות אפשרויות רבות ליחידות דיור פרטיות, על פי הצורך. לצד דירות הבנויות כיחידת סטודיו ניתן למצוא גם דירות צמודות קרקע בסגנון דירות גן וכן דירות גדולות שמתאימות לזוגות.

משען נווה אפעל מתגאה בצוות עובדים מסור, הרואה בתפקידו יותר מאשר משלוח יד גרידא. לרשות הדיירים עומדים אנשי צוות, מטפלים, צוות רפואי, אנשי רווחה ומפעילים שונים. מבחינת שירותי רפואה, יש לציין שבמקום ישנה מרפאה, בית מרקחת, אחיות, רופא, דיאטנית ועוד.

סביבתו של בית הדיור המוגן הינה כפרית וירוקה, כאשר לא רחוק משם ניתן ליהנות גם מכל השירותים שסביבה עירונית יכולה להציע. במרחק קצר מצויים חנויות מגוונות, בתי קפה ומסעדות, מתחמי תרבות וכן מרכז רפואי גדול (תל השומר).

הנהלת המקום דואגת לדיירים לא רק לשירותי תחזוקה, ניקיון ושירותים דומים אלא גם לשירותי תרבות ואירועים חברתיים מכל הסוגים. האווירה החברתית מהווה גורם חשוב בשמירה על חיוניות ושמחת חיים.

בין היתר ניתן לקחת חלק בטיולים, בהצגות, חוגי העשרה ופנאי, פעילויות אומנותיות, קריאת ספרים, פעילויות גופניות, משחקי חברה וקלפים ועוד.

ראוי לציין שמלבד דיירים עצמאיים ופעילים, המקום מתאים גם לאנשים שיכולתם לתפקד באופן עצמאי איננה מלאה. כך, ניתן למצוא מתחם לאנשים הזקוקים לטיפול רפואי סיעודי צמוד, על ידי מטפלים, אחיות ורופאים.

בנוסף ישנם גם מקום לדיירים הזקוקים לסיוע חלקי מצומצם ויכולים בתוך כך להשתתף בפעילויות רבות ומגוונות המתאימות להם.

תובתו של בית הדיור המוגן היא שדרות הארזים 2, רמת אפעל.

בתי אבות נוספים באיזור:

דיור מוגן בסביון

דיור מוגן ברמת גן

דיור מוגן בבני ברק

 

אולי יעניין אותך גם:

אילו אפשרויות מימון וסיוע עומדות לרשותך דיירים המתגוררים בדיור מוגן?

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר