דיור מוגן ברחובות – על איכות לא מתפשרים!

דיור מוגן

דיור מוגן

דיירי רחובות והסביבה שרוצים להכיר חוויית מגורים ברמה גבוהה אינם חייבים להרחיק לשדות זרים. ברחובות עצמה, בפינות חמד נאות וטובלות בירק ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות לדיור מוגן ברמה גבוהה. דיור מוגן ברחובות יכול להתאים לאנשים בני הגיל השלישי, הן עצמאים והן כאלה הזקוקים לסיוע יום יומי וכן לאנשים במצב סיעודי או לתשושים. לפני שבוחרים בית דיור מוגן ברחובות, יש לבדוק שמדובר במקום שפועל בהתאם לכללים ברורים ותחת כל הרישיונות המקובלים. בנוסף, מומלץ מאוד לבקר במקום להתרשמות ולשוחח עם הדיירים האחרים ועם הצוות.

בין הסיבות המרכזיות שמניעות אנשים לעבור לדיור מוגן ניתן למצוא את הרצון לחברה ביחד עם אפשרות לשמור על סגנון חיים בפרטיות גמורה, ביחידות דיור מטופחות. כאשר חותמים על חוזה, יש לבדוק היטב לא רק את תנאי התשלום אלא גם מהם השירותים הכלולים בעלות.

לרוב, ניתן לרכוש שירותים נוספים בעלות נוספת, וכן יש מנגנון מוסכם של העלאת מחירים כדי למנוע הפתעות. חשוב לתת את הדעת למנגנון של פיקדון בכניסה וכן לדמי השכירות החודשיים וכן למסלולים השונים המקובלים בכל בית דיור.

נווה עמית רחובות

בית הדיור המוגן נווה עמית שוכן ברחובות בשכונת נווה עמית, רחוב מרדכי בשיסט מספר 1. בית דיור זה, שפועל על פי כל התקנות והתקנים מציע לדייריו איכות חיים גבוהה עם שירותים מגוונים. הקרבה לשירותים מוניציפליים ביחד עם השלווה שמספק המתחם המוגן מהווים שילוב נעים ומוצלח.

למתעניינים באפשרות של מגורים במקום מצפים מחלקות עם שירותים שונים, המתאימים לאנשים במצב בריאותי מגוון. לצד דיירים עצמאיים, שיכולים לנהל שגרה יום יומית ללא צורך בסיוע מיוחד ניתן למצוא במקום גם מענה לדיירים הזקוקים לסיוע ולטיפול מתמשכים, לרבות טיפולי פיזיותרפיה וטיפולים סיעודיים וכן תמיכה נפשית ורגשית.

אפשרות הבחירה ממשיכה גם מבחינת אפשרויות הדיור – לרשות הדיירים יחידות דיור מגוונות בנות חדר אחד, שני חדרים או שלושה חדרים. יש אופציות ליחידים ואופציות של מגורים לזוגות וכל זאת ביחידות מאובזרות ובסטנדרט גבוה. בכל חדר ניתן למצוא מטבחון, ריהוט, מקרר, קו טלפון וכבלים, לחצן מצוקה לשעת חירום ועוד.

בין השירותים הניתנים לדיירים ניתן למצוא: שירותי הסעדה וקפיטריה, שירותי רפואה וסיעוד, טיפולי ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה, שירותי כביסה וניקיון, שירותי דואר, טיפולי יופי ומספרה וכן שירותי תרבות ופנאי ברמה גבוהה. לרשות הדיירים עומדים גם מתקנים כמו בית כנסת, ספריה, חדר כושר ועוד.

בדומה לבתי דיור מוגן אחרים ברמה גבוהה, גם בנווה עמית יכולים הדיירים להשתתף במגוון רחב של פעילויות חברתיות וחוגים. הרצאות וטיולים, פעילות ספורטיבית ופעילות יצירתית, ברידג' והופעות הם רק חלק מהאפשרויות הנכונות להעביר בהן את הזמן הפנוי. עוד נציין שבבית הדיור המוגן ניכרים מפגשים חברתיים עם דיירים אחרים ועם מבקרים, באווירה נעימה ושלווה.

דיור מוגן לב אבות

אפשרות נוספת של דיור מוגן איכותי ברחובות ניתן למצוא ברחוב סירקין 2, שם שוכן בית הדיור הידוע – לב אבות. בית דיור זה הינו מטופח וטובל בירק ובכך מספק אווירה נעימה לדיירים ולאורחיהם.

המיקום של בית הדיור, סמוך למרכז העיר השוקקת, מאפשר להגיע בקלות גם לכל השירותים שניתן להעלות על הדעת לרבות בנקים, חנויות, דואר, תיאטראות, שירותי בריאות שונים. יש לציין שגם במתחם עצמו ניתן ליהנות משירותים מגוונים ובהם בין היתר צרכנייה, מרפאה, בית כנסת, ספריה, אולמות אירועים וכנסים ועוד.

הנהלת הדיור המוגן לב אבות מקפידה על קיום פעילויות חברתיות מהנות ובריאות לכל המעוניין. בין היתר ניתן להשתתף בפעילויות של הרצאות והעשרה, טיולים וסיורים, חוגי פעילות גופנית ופעילות בתנועה, אירועים חגיגיים שונים, פעילויות יצירה ועוד.

לרשות הדיירים עומדות יחידות דיור מגוונות ומאובזרות, שמאפשרות לדיירים העצמאיים להמשיך ולנהל את שגרת החיים האהובה עליהם. כל זאת, במסגרת חברתית חמה ותומכת, עם שירותים מגוונים של תחזוקה, הסעדה, שרותי בריאות ועוד.

בתי אבות נוספים באיזור:

דיור מוגן בגדרה

דיור מוגן בנס ציונה

דיור מוגן בראשון לציון

 

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת צוואה – כך תעשו את זה נכון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר