דיור מוגן בהרצליה – להרגיש בבית!

דיור מוגן בהרצליה

דיור מוגן בהרצליה

בהרצליה ניתן למצוא בתי דיור רבים שמיועדים לבני הגיל השלישי. לצד בתי דיור שמיועדים לאוכלוסיית הקשישים העצמאיים, אלה שרוצים ומסוגלים לתפקד באופן מלא ולנהל שגרת חיים פעילה, ישנם גם בתי דיור למבוגרים שזקוקים לשירותי תמיכה וסיוע מסוגים שונים. בחלק מבתי הדיור המוגן יש גם מחלקות שמספקות שירותים סיעודיים ופיזיותרפיה לפי הצורך.

דיור מוגן בהרצליה פונה ברובו לאוכלוסייה הכללית ובחלקו גם לאוכלוסיות ייחודיות מבחינת ארצות המוצא או סגנון חיים. בית יוליאנה לעולי הולנד, למשל, שאותו נציג בהמשך, הוא דוגמא למקום שנפתח במטרה לספק דיור מוגן ליוצאי הולנד אולם כיום ניתן למצוא במקום גם דיירים שאינם יוצאי מדינה זו.

כאשר בוחרים דיור מוגן בהרצליה חשוב לבחון היטב את המאפיינים של המקום. חשוב לבדוק בין היתר האם הוא מצוי בקרבה לשירותים עירוניים שונים והאם הוא מספק לדיירים את כל הדרוש להם מבחינה תזונתית, טיפולית וחברתית.

מקובל מאוד לברר מראש בדיוק אילו שירותים מקבלים והאם יש שירותים נוספים שעליהם נהוג לגבות תוספת תשלום.

חשוב להתרשם מראש מהאווירה במקום וניתן לבקש בחלק מהמקרים להתגורר במקום לתקופת ניסיון. ישנה חשיבות לאווירה החברתית, לאירועי הפנאי וגם לשירותים הרפואיים שמספק כל מקום ומקום. שיחה אם אנשי הצוות ועם דיירים וותיקים יכולה לתת מושג טוב לגבי ההתאמה למקום.

עוד נקודה שיש להתייחס אליה היא גודל החדרים. בחלק מהמקרים ניתן לבחור בין סוגים שונים של חדרים, ליחידים או לזוגות, ברמות אבזור משתנות. לפני שנציג כמה בתי דיור מוגן איכותיים בהרצליה נמליץ גם לוודא לפני הכניסה שהמקום פועל על פי תקנים מחמירים ובפיקוח ורישוי מתאימים.

בית שלום

בית הדיור בית שלום בהרצליה פועל מראשית שנות התשעים. מיקומו הנוח, לא רחוק ממרכז העיר, מאפשר לדיירים ליהנות משקט ושלווה לצד קרבה לשירותים עירוניים, מרכזי תרבות וקניות, בנקים ודואר וכן מרכזי בריאות.

במקום ניתן למצוא כמה עשרות דירות שמיועדות לדיירים יחידים וכן לזוגות, שמבקשים אווירה ביתית וחברתית נעימה ופתוחה. בכל חדר ניתן למצוא חדר רחצה ומטבח, ריהוט ואפילו מרפסת נאה.

בין השירותים שמקבלים הדיירים ניתן למצוא – ארוחות מלאות, עשירות ומזינות, טיפולים רפואיים ופיזיותרפיה לפי הצורך, שירותי תחזוקה וניקיון, חוגים ואירועי תרבות ופנאי באווירה חברתית נעימה.

צוות העובדים כולל עובדי רפואה ומטפלים, עובדים סוציאליים, עובדי משק ומטבח שאמונים כולם על מתן שירות יעיל, נעים ואיכותי.

בית יוליאנה לעולי הולנד

דיור מוגן נוסף בהרצליה הינו בית יוליאנה לעולי הולנד. המקום שוכן לא הרחק מהמרכז השוקק, במתחם נאה שמספק הרבה שקט ושלווה ואווירה ביתית ונעימה. כתובתו של המקום – דוד רזיאל 22, הרצליה.

המקום הוקם בראשית שנות השמונים, ביוזמת בני הקהילה ההולנדית בארץ ואכן רבים מהדיירים הם יוצאי הולד אך יש גם דיירים שאינם יוצאי מדינה זו. עיצוב המבנה הראשי, החדרים, השטחים הציבוריים, נאה ובטוב טעם.

בית יוליאנה מתאים לקבוצות שונות של בני גיל הזהב. בין היתר, הדיירים מתגוררים במקום במסגרת מספר מחלקות – דיירים עצמאיים, שיכולים ומעוניינים לדאוג לעצמם ללא תמיכה, דיירים הזקוקים לסיוע ותמיכה מצומצמים וכן דיירים שזקוקים לטיפול בעל אופי סיעודי.

המחלקה העיקרית, זו שמיועדת לדיירים עצמאיים, מורכבת למעשה מיחידות פרטיות של דירות בגדלים שונים. לצד דירות ליחידים, ניתן למצוא גם דירות גדולות לזוגות בנות עד 3 חדרים. מדובר על דירות נעימות ומאובזרות, עם חדר רחצה, מטבח ואפילו מרפסת.

בין השירותים ניתן למצוא שירותי תחזוקה וניקיון, הסעדה והסעות, מגוון של חוגי יצירה ופעילות, הרצאות וסיורים, ערבי תיאטרון ומוזיקה ועוד.

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן ברמת השרון

דיור מוגן בהרצליה פיתוח

דיור מוגן ברעננה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר