מעבר מהבית אל דיור מוגן בעזרת חברת הובלות אמינה

מעבר לדיור מוגןאנשים רבים בני הגיל השלישי מחפשים פתרון מגורים איכותי, שמתאים לאנשים עצמאיים. הדיור המוגן בימנו רחוק מרחק רב מבתי האבות של ימים עברו.

לצד יחידות דיור פרטיות ליחיד או לזוג יש בנמצא פעילויות מגוונות ושירותים שונים – תחזוקה, ניקיון, ארוחות, מרפאה ועוד. על מנת לבצע את המעבר מהבית אל הדיור המוגן עולה הצורך לשכור את שירותיה של חברת הובלות מתאימה.

חברת הובלות תסייע להסיע את כל הרהיטים שצריך, את כל הבגדים, ספרים, אלבומים, תמונות וכל היתר. שירות הובלות איכותי במיוחד יספק מענה וערך מוסף מועיל במיוחד.

עוברים מהבית לדיור מוגן? חשוב שתעשו את זה כמו שצריך כדי שתוכלו להיכנס בשלווה לפרק החדש בחיים שלכם –

דבר ראשון – מיינו חפצים כמו שצריך והעזרו באיש מקצוע

לפני שעוברים מהבית לדיור המוגן נהוג לבדוק כמה וכמה אפשרויות, לבחון את אופי המגורים ולהתרשם מהמקום. כל מי שביקר בדיור מוגן כזה או אחר ראה בוודאי שיחידות הדיור קומפקטיות ולרוב גדולות פחות ביחס לבית ממוצע. מספר החדרים קטן יותר, יש מטבחון ולא מטבח גדול ומאובזר, מתקיים ניצול מדויק של חלל הפנים. אי לכך, ברור למדי שלא ניתן פשוט לארוז את כל הרכוש והרהיטים ולהעביר אותם כפי שהם אל הדיור המוגן. יש צורך לבצע מיון קפדני.

את תהליך המיון כדאי לבצע באופן מסודר, כדאי להחליט אילו אביזרי נוי באמת חיוניים והאם באמת צריך את כל הספרים. צריך להחליט האם להעביר את המיטה או שהיא פשוט גדולה מדי ביחס לחדר של הדיור המוגן.

חלק מחברות ההובלה, אלה שמתמחות בהובלות לדיור מוגן, מסוגלות להציע גם שירות של מיון בהתבסס על ניסיון עשיר בתחום. חברות מתמחות מכירות אפילו את אופי וגודל החדרים המקובלים, כך שהן יכולות להמליץ מה כדאי להעביר ומה כדאי להשאיר.

עוזרים לארוז ולסדר

לאחר שמסיימים למיין, לאחר שמחליטים אילו רהיטים, אילו בגדים, אילו חפצים אפשר וצריך להעביר, אפשר לעבור לשלב הבא.

זהו שלב שבו צריך לבצע אריזה מסודרת פריטים שונים בתוך שקיות, קרטונים וארגזים. יש אנשים שיכולים ומעוניינים לבצע מלאכה זו בעצמם. יש כאלה שנעזרים בקרובי המשפחה לשם כך. יש גם כאלה שמחפשים את חברות ההובלה שמסייעות ונותנות כתף בסידור הארגזים לקראת ההובלה.

חברות הובלה מתמחות מציעות לעיתים גם שירותים נוספים כגון סימון הארגזים באמצעות מדבקות (לצורך רישום התכולה). יש חברות שממש עוזרות לא רק בהובלה אלא גם בפריקה ולאחר מכן בסידור של יחידת המגורים בדיור המוגן. גם אם שירות זה כרוך בתשלום, לפעמים ההבדל לא ממש משמעותי והתועלת מרובה, ללא ספק. כך, לא צריך לעבוד קשה או להטריח את הילדים שעסוקים בעבודה או בגידול הדור הבא (הנכדים).

מומחים בהובלות קטנות

מעבר לדיור מוגן מצריך בדרך כלל הובלה יחסית מצומצמת. בוודאי כאשר משווים זאת להובלה של תכולת בית בקרב משפחות צעירות, משקי בית שכוללים מספר נפשות. משום כך, כדאי בהחלט להעדיף חברות הובלה מתמחות, שיודעות לתת שירות גם בהובלות יחסית קטנות. יש לכך תועלת גם מבחינת אופי השירות וגם מבחינת המחיר.

שכירת משאית גדולה לעומת רכב גדול פחות תהיה בדרך כלל יקרה יותר. בנוסף, צוות הובלות נרחב עולה יותר וכאשר אין בכך צורך – אפשר להוזיל את המחיר, לעיתים באופן בהחלט משמעותי.

חברות הובלה מומלצות תהיינה, אם כן, חברות הובלה גמישות, יעילות, אדיבות. אלה הן חברות הובלה שיש להן ניסיון בהעברת תכולה אל דיור מוגן, תוך הכרת הצרכים הרלוונטיים של בני הגיל השלישי. המלצות על חברות כאלה עוברות לעיתים מפה לאוזן, ניתן לקבל המלצות גם באינטרנט או אפילו מדיירי הדיור המוגן עצמו או מהנהלה.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר