דיור מוגן בכפר שמריהו – איכות ברמה שלא הכרת!

דיור מוגןכאשר חושבים על האפשרות של דיור מוגן בכפר שמריהו עולה באופן טבעי הציפיה למקום איכותי, שמספק תנאים מצוינים ושירות יעיל. מכיוון שרבים מדיירי הדיור המוגן בכפר שמריהו הם תושבי המקום מימים ימימה, אין ספק שעל בית דיור מקומי שמכבד את עצמו לספק את השירות היעיל ביותר ואת תנאי המגורים האיכותיים ביותר.

דבר חשוב שיש לתת עליו את הדעת לפני שבוחרים בבית הדיור מוגן המתאים הוא שישנם סוגים שונים של בתי דיור מוגן אשר יכולים להתאים.

חלק מהמקומות מציעים דיור לדיירים עצמאיים בלבד, אחרים מספקים שירותים תומכים במסגרת דיור מוגן תומך ויש גם כאלה שמציעים שירותים סיעודיים שניתנים על ידי צוות עובדים בעל הכשרה מקצועית מתאימה.

כאשר בוחרים בבית דיור לעצמאיים מקובל מאוד לבחון היטב את שירותי הפנאי השונים, את פעילויות התרבות והרווחה וכן את רמת התחזוקה. כאשר מדובר על דיור מוגן בכפר שמריהו, הציפיה היא לקבל דירות מרווחות, שטחים ציבוריים מתוחזקים היטב, ארוחות עשירות והקפדה על פעילויות של כושר ובריאות, פנאי ואיכות חיים.

לפני שחותמים על חוזה שלפני הכניסה לבית הדיור המוגן חשוב לערוך סיור מקדים, להתרשם מהחדרים השונים, מהאווירה החברתית ומכל יתר התנאים המוענקים לדיירים. כיום, כאשר ברור לכל שגם בגיל השלישי אפשר ליהנות מהחיים, אין זו בושה לחפש את המקום האיכותי והיוקרתי.

נווה אביב

בית הדיור המוגן נווה אביב מצוי בכתובת דרך האביב 2 כפר שמריהו. ייחדו של המקום איננו רק בעובדה שהוא מצוי באזור מטופח ויוקרתי כי אם גם במגוון הרחב של אפשרויות המגורים שעומדות בפני הדיירים.

כמו בתי דיור מוגן רבים אחרים, גם כאן יכולים להשתלב היטב בני הגיל השלישי שהינם עצמאיים ופעילים. דיירים אלה ייהנו משפע של אירועים, פעילויות ושירותים התפורים למידותיהם. בנוסף, עומדות לרשות הדיירים גם אופציות מגורים רבות אחרות כגון:

  • דיור מוגן תומך, לאנשים הזקוקים למעט עזרה בחלק פעולות השוטפות של היום יום.
  • הסדר של דיור משותף עם מטפלת אישית צמודה ביחידת מגורים מותאמת.
  • מחלקה סיעודית שנועדה במיוחד לדיירים שאינם יכולים לתפקד ללא עזרה צמודה. במחלקה זו ניתן למצוא צוות מקצועי של רופאים, אחיות, מטפלים ופיזיותרפיסטים.

עבור הדיירים השונים, במיוחד העצמאיים ואלה שזקוקים לדיור מוגן תומך, מציע בית הדיור המוגן נווה אביב הרבה יותר מאשר סביבת מגורים מטופחת, דירות נאות ומתקנים באיכות גבוהה. מלבד התנאים הסביבתיים מוצע גם שפע של פעילות תרבות ופנאי, ספורט ואיכות חיים, ימי עיון והצגות, הרצאות וסיורים, אירועים ומסיבות, קונצרטים ומשחקי חברה.

ככלל, נהנים הדיירים משירותים מגוונים כגון –

  • שירותי רפואה, לרבות חלוקת תרופות ומעבדה רפואית וכן לחצני מצוקה וייעוץ סוציאלי.
  • פעילות חברתית ותרבותית לרבות חוגים, ספריה, ואירועים חברתיים, בית כנסת.
  • תחזוקה של יחידות הדיור באופן שוטף, לרבות ניקיון, החלפת מצעים, כביסה.
  • ארוחות משובחות, עשירות המוגשות מספר פעמים ביום.
  • בנוסף, לכל דייר קו טלפון וכספת אישית וכן גם חניה צמודה לבעלי הרכבים.

כתובת: דרך האביב 2 כפר שמריהו

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן בהרצליה

דיור מוגן ברמת השרון

דיור מוגן ברעננה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715439

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר